FANDOM

OpisEdytuj

Zigoton to Spin-off do pierwszej części Patapon. W grze wcielamy się w Demona z Bramy Baban. Gra działa tak samo, poza tym że nasze bębny brzmią zamiast PATA i PON, Mamy BADA i BON. Gra rozpoznaje Historie jednostek. np. Jeżeli Stworzyliśmy Yaripona a potem zabiliśmy go i stworzyliśmy Mogyoona to gra w pewnych momentach wybiera czy to ma być normalny patapon czy Mogyoon.

FabułaEdytuj

Fabuła rozpoczyna się gdy Kharma przyzywa Demony z bramy Baban. Wtedy nazywamy siebie. Dostajemy na start Yariton'y. Pierwsza misja to ogrody Kharmy. Polujemy na zwierzęta. Pierwsza misja na której walczymy z Pataponami w ich Forcie. Strażnicy fortu to normalne Patapony z żelaznym ekwipunkem. Po ukończonej inwazji dostajemy w Bramie Baban opcje
Zigoton-Koszary.png

Kwatera Głowna Zigotonów.

stworzenia Zigotona. Działa to tak samo jak w normalnej rozgrywce. Kharma mówi że ich Goliat Gaen oszalał i rozpoczął zabijanie wszystkiego co spotka. Po pokonaniu Gaena do Kharmy przychodzi Makoton który chce abyśmy przyjeli jego wojsko. Składa się ono z 4 Tatetonów z Ciężkimi Tarczami. Ponownie udajemy się do Patapolis. Po drodze jednak atakuje nas wojsko Pataponów.W tym momencie gra wybiera nasze wojska które mieliśmy kiedy przechodziliśmy misje Search for the Lucky Star. Walka jest zacięta. Jeżeli nie mamy dobrych Zigotonów to możemy dosyć szybko przegrać. Kiedy udało nam się pokonać Patapony nasza armia jest niestety mocno zraniona więc nie może przeprowadzić inwazji. Makoton który ma dosyć tego wszystkiego proponuje plan, aby porwać Meden. Do  Makotona podchodzi Gong.który zaprzecza planowi Makotona. W tajemnicy Makoton porywa Meden, co mu się nie udaje. Gong przeprowadza z nami długą rozmowe dlaczego godzimy się na pakt z Kharmą, że sami dadzą sobie rade. Po tej rozmowie Gong mówi ,,Jeżeli naprawde chcesz pomóc, to bądź moim wsparciem podczas bitwy z Pataponami. Na tą bitwe dostajemy 3 Megatony. Bitwa kończy się śmiercią Gonga. Tak Kharma wiąże z nami pakt przez co nasze Zigotony stają się silniejsze. Patapony rozpoczeły atak na Brame Baban. Patapony którym nie udało się zniszczyć Baban, zostaje tylko odwrót. Nasza armia kieruje się w strone Patapolis. Ostatnia bitwa jest pomiędzy Naszą armia, a armią Zigotonów. Patapony zostają pokonane. Zostaje nam jednak podpisać traktat pokoju pomiędzy Pataponami a Zigotonami.

(Tak wiem że słaba ale chciałem coś takiego stworzyć :( )

Więcej z Fandomu

Losowa wiki