FANDOM

Na tej stronie opisani są przeciwnicy z fikcyjnej części "Patapon:Powrót".

ZwierzętaEdytuj

KacheekEdytuj

Tak jak w innych częściach podstawowe zwierzę łowne. Występuje na każdym polowaniu i czasem na misjach.

ParcheekEdytuj

Krabopodobny potwór. Pojawia się na niektórych polowaniach, gdzie broni Wep'ów.

Mochichi/MotitiEdytuj

Ten sam ptak co w poprzednich częściach. Pojawia się na większości polowań i prawie zawsze na misjach na
Ptaszątka.jpg

Od prawej: mochichi, motchitchi i momochi

bagnach Foronoro, które są dla niego idealnym środowiskiem.

MomotiEdytuj

Bliski krewny Mochichi, pojawia się na wyspach Akkano. Wyczuwa nas z większej odległości.

MotchichiEdytuj

Kolejny krewny Mochichi. Występuje na bagnach. Także jest bardziej płochliwy.

MotsitsiEdytuj

Ten sam Motsitsi co w poprzednich częściach. Pojawia się tylko na bagnach Foronoro. W przeciwieństwie do Mochichi przebudzony nie zaćwierka, ale splunie w nas flegmą.

UjiEdytuj

Ten sam gatunek rekinów. Pojawia się na bagnach Foronoro i płyciznach wysp Akkano.

BabattoEdytuj

Ten sam nietoperzo-podobny stworek. Pojawia się na nocnych misjach. Spotykamy też jego dwa podgatunki: Dobatto (w górach) i Zubatto (na wyspach Akkano).

GanamuEdytuj

Zgodnie z tym co mówi nam Meden, są to jaszczurki które pożywiły się zwłokami zabitego Gorla i w efekcie
Materich i Babanmu.jpg

Materich i Babanmu: Ganamu wyglądają tak samo, ale są mniejsze.

zmieniły się w demoniczne smoko-węże. Dwoma zmutowanymi osobnikami z tej rasy były Materich i Babanmu.

AkumaponEdytuj

PiechotaEdytuj

Pod wpływem Czarnego Hoshipona, który zawarł przymierze z Mrocznymi Herosami, pod Masywem Nieugiętości zaatakowali nas. Uczestniczą w piechocie wroga przez całą grę.

ZigotonEdytuj

Królowa KharmaEdytuj

Po pokonaniu Gorla ukryła się i po zebraniu sił zawarła sojusz z upadłymi Arcybiesami, aby zemścić się na
Kharma.jpg

Królowa Kharma na terenach Shookookre'a

Pataponach.

PiechotaEdytuj

Gdy generała Gonga dosięgnęła klątwa Ravenousa (Krukolca), Kharma znów stała się władczynią pozbawionego przywódcy plemienia i zaczęła wykorzystywać je do swoich celów: walki z Pataponami... Po pokonaniu jej zwierzaka, Zigoton staje się sojuszniczym dla nas plemieniem.

KarmenEdytuj

Ormen KarmenEdytuj

Upadłe arcybiesy dały mu drugie życie, by ten mógł służyć im swymi czarami i dowodził najemnikami. Jego plany obejmują zemstę na Pataponach...

PiechotaEdytuj

Po pokonaniu w dwójce królestwa Karmenów, ich grupy rozproszyły się, a niektóre z nich zostały wynajęte przez Mrocznych Herosów jako najemnicy.

BonedeathEdytuj

PiechotaEdytuj

Wskrzeszeni wojownicy cywilizacji Aach-Och.
Makopon.jpg

Jeden z Ciemności

Mroczni BohaterowieEdytuj

Nie są Bonedeathami, ale ich dowódcami. Są nimi: Kitsunegari, Khnumarton, Killermari i Jeden z Ciemności. Ale w grze walczymy też z Sonarchym, Żarcioczułkiem, Leniożółwiem, Wściekłowilkiem, Naughtyfins i Krukolcem.

ChakadonEdytuj

PiechotaEdytuj

Zamieszkujące odległy archipelag wysp Akkano plemię Pataponów. Wyglądają jak normalny Patapon, ale mają odmienną kulturę i są trochę żółci z koloru. "Chakadon" w ich języku znaczy po prostu "Patapon". Z początku mają nas za najeźdźców, ale po jakimś czasie stają się naszymi sojusznikami.

Generał WongEdytuj

Chakadoński odpowiednik Gonga. Nosi identyczną czapkę i dzierży halabardę. Główny dowódca wojsk Chakadonów. Wprawiony w bojach z uparcie próbującymi zająć ich wyspy Karmenami.

MinibossyEdytuj

W grze spotykamy wszystkie Minibossy z trójki. Jest ich dość dużo, szkoda miejsca na wymienianie ich. Aby ich poznać, obejrzyj artykuł "Patapon 3 Wrogowie" na Patapedii. Mamy jednego nowego minibossa...

GromolisEdytuj

Stwór z patapońskiej mitologii, magiczny lis, przesiąknięty siłą błyskawic. Jest bliskim krewym gromobestii. Nie wygląda groźnie, ale potrafi być. Spotykamy jego dwie odmiany; stuletnią i tysiącletnią.

BossowieEdytuj

Albino Dodonga.jpg

Albino Dodonga

Albino DodongaEdytuj

Pierwszy boss w grze! Jest do zwykły Dodonga, ale albinos ze swego gatunku.

PharamataraEdytuj

Przywrócona do życia przez upadłego arcybiesa miłości istota, jego medium. Ma trochę więcej ataków niż w dwójce.

MaterichEdytuj

Materich.jpg

Materich

Medium upadłego arcybiesa rozsądku. Jest to brutalnie zmutowany przez czary biesa samiec Ganamu. Upadły arcybies chciał go sparzyć z Babanmu.

Smok Królewski GornodEdytuj

Król smoków. Obiecał wsparcie swych braci arcybiesom. Wygląda jak normalny smok, ale jest większy, ma bardziej gruby pancerz, oraz złote barwy. Ma kilka groźnych ataków, nieznanych słabszym krewnym.

GaminesEdytuj

Wielka kałamarnica, potwór morski. Medium upadłego arcybiesa litości. Przed wiekami został podstępem zwabiony do jaskiń Nagao, by już się z tamtąd nie wydostał. Nie jest go
Gamines.jpg

Gamines

łatwo zabić.

ShookookreEdytuj

Przedstawiciel wymarłego tysiące lat temu gatunku lodowych Shookle'i. Cudem przetrwał dzięki hibernacji. Kharma przygarnęła go jako swe zwierzątko i terroryzowała nim Zigotonów, którzy nie chcieli jej żądów.
Sachen.png

Podobizna Sacheona

SacheonEdytuj

Pradawny oblężniczy robot starożytnych cywilizacji. Jeden z Ciemności odkrył go i uruchomił, by używać go do własnych celów, czyli do obrony swej fortecy.

Demoniczny DodongaEdytuj

Medium ostatniego upadłego arcybiesa. Jest to najzwyczajniejszy w świecie Dodonga, tyle że osiedliły się w nim dusze zabitego w jedynce Gorla i pokonanego w dwójce Dettankarmena. Przez co stał się równie silny co diabeł, demon i smok razem wzięte...

Bossowie w ParagetEdytuj

(W gruncie rzeczy ze wszystkimi bossami możemy walczyć w Paraget poprzez Jajka Bitewne, ale ci występują tylko w Jajkach.)

Przeklęty DodongaEdytuj

Pokonane jakiś czas temu medium arcybiesa męstwa. Ponoć jest przeklęty, zatem każde zabicie go kończy jego cierpienia... Jest łatwy do zabicia.

GaeenEdytuj

Pokonany jakiś czas temu robot, pełnił rolę strażnika wygnanego arcybiesa czystości. Jest prosty do pokonania.

KanogiasEdytuj

Rozwalone medium wygnanego w czasie akcji gry arcybiesa sprawiedliwości. Należy unikać jego ataków, a on sam jest dość wytrzymały...

ShookleEdytuj

Spalone od jakiegoś czasu medium arcybiesa uczciwości. Jeśli dobrze unika się jego ataków, nie jest groźnym wrogiem.

CiokinaEdytuj

Zgładzona strażniczka arcybiesa powściągliwości. Jest stosunkowo łatwa do zabicia, ale wymaga posiadania obronnych piosenek.

DettankarmenEdytuj

Pokonany dopiero co demon z potężnego rodu. Był strażnikiem arcybiesa nieugiętości. Chociaż jego Bitewne Jajo odblokowujemy na początku gry, razem z Paraget, demon jest bardzo trudnym wrogiem i lepiej spróbować zmierzyć się z nim kiedy indziej.

Dodatkowi bossowieEdytuj

Nie musimy z nimi walczyć, ale opłaca się. Pojawiają się po pokonaniu ich słabszych form lub odblokowaniu siedlisk. Od niektórych możemy dostać piosenki, których nam brakuje...

MajidongaEdytuj

Spotkamy go w Jaskini Męstwa. Jest stosunkowo prosty.

DogaeenEdytuj

Spotkamy go w Wieży Czystości. Walka z nim wymaga cierpliwości.

GanodiasEdytuj

Spotkamy go w Zamku Sprawiedliwości. Może sprawić problemy...

ShooshookleEdytuj

Spotkany w Dworze Uczciwości. Jest dość niebezpieczny.

CiokingEdytuj

Spotykany w Labiryncie Powściągliwości. Nie jest łatwym wrogiem.

ZuttankarmenEdytuj

Spotykany w Diabelskim Masywie Nieugiętości. Jest bardzo trudny do zabicia.

ManbothEdytuj

Spotykamy go w lodowej dolinie w górach Narii. Jest dość łatwy do pokonania.

ManborothEdytuj

Babanmu.jpg

Babanmu

Spotkamy go po pokonaniu Manbotha, w lodowym lesie Nakkei. Jest dość prosty, ale walka z nim wymaga cierpliwości.

BabanmuEdytuj

Zmutowana w ten sam sposób co Materich samica ganamu. Upadły arcybies rozsądku chciał je sparzyć, by zyskać z nich potężne potomstwo. Choć jej teren odblokujemy dość szybko, to samica jest ekstremalnie trudna i może sprawić problemy nawet 40-poziomowym graczom.

GornorodEdytuj

Wielki, wielobarwny smok, którego spotykamy w jaskiniach po pokonaniu Gornoda. Od smoka królewskiego różni się trochę bardziej grubym pancerzem i fantazyjnymi barwami. Jest dość trudny.

GanaminesEdytuj

Wielki potwór morski, który pustoszy wybrzeża wyspy Chakadonów. Po pokonaniu Gaminesa poproszą nas o zgładzenie drugiej bestii. Od swego krewniaka różni się kostnym pancerzem. Nie jest zbyt łatwy, ale warto go zgładzić, bo w zamian zyskamy większą pomoc Chakadonów.

SacheneonEdytuj

Starożytny robot, ulepszona wersja Sacheona. Jego twórcy włączyli go zaprogramowanego, by atakował wszystko co wejdzie do jego ruin. Tak chcieli nie dopuścić, by nikt go nie przejął i nie wykorzystywał tak straszliwej machiny... Jest bardzo trudny. Ruiny, w których go pozostawiono, odblokowujemy po rozwaleniu Sacheona.
Wij.png

Podobizna Katenela

KatenelEdytuj

Brakujące ogniwo między Zaknelem a Centurą- czyli wielki wij, zakopujący się w ziemi. Walczy się z nim tak samo jak z Zaknelem, ale ma on nieco inne ataki. Spotkamy go po dotarciu do bramy Sochichikki. Nie jest zbyt groźny, ale lepiej go nie lekceważyć...

TokatenelEdytuj

Silniejszy krewniak Katenela. Spotkamy go w tych samych okolicach po zabiciu Katenela i zniszczeniu fortecy Sochichikki.. Jest trudnym wrogiem.

Rzadcy bossowieEdytuj

Są tacy sami jak dodatkowi bossowie, ale czy będziemy z nimi walczyć czy nie, decyduje czy je wypatrzy Sukopon (Astropon). I czy odblokowaliśmy ich tereny. W przypadku silniejszych form, także czy zgładziliśmy ich złabsze formy.

GigantusEdytuj

Spotkamy go na polach prowadzących do bagien Foronoro. Jest prosty, ale niskopoziomowi gracze mogą z nim mieć problemy. Mamy większe od innych rzadkich bossów szanse, że go spotkamy.

MochichichiEdytuj

Spotkamy go na słonych bagnach Foronoro. Jest ciężkim do zabicia wrogiem, ale da się go pokonać bez zbytniego trudu. Mamy duże szanse na spotkanie go.

CenturaEdytuj

Spotkamy go na niższych piętrach gór Narii. Jak zwykle, kryje się we mgle, więc niezbędny jest deszcz. Jest łatwy do pokonania. Mamy duże szanse, że go spotkamy.

ZaknelEdytuj

Wielki robal. Spotkamy go na wzgórzach, na których uwolnimy Uberherosa. Jest łatwy do pokania i mamy duże szanse na spotkanie go.

GoruruEdytuj

Brat zabitego dawno temu Gorla. Pragnie się zemścić. Spotkamy go na ognistych terenach. Jest bardzo trudny. Mamy bardzo małe szanse, że go spotkamy.

Król GiganteEdytuj

Spotkamy go tam gdzie Gigantusa, ale tylko jeśli już go pokonaliśmy. Jest trudnym przeciwnikiem. Małe szanse spotkania.

FenicchiEdytuj

Ogniste ptaszysko, które spotkać możemy na ognistych terenach po pokoniu Mochichichi'ego. Jest trochę trudniejszy od krewniaka. Mamy średnie szanse na znalezienie go.

DarantulaEdytuj

Krewny Century. Spotkamy go na płaskowyżu w górach Narii, ale tylko po zabiciu Century. Jest średnim przeciwnikiem. Mamy średnie szanse na spotkanie go.

DokaknelEdytuj

Spotkamy go, jeśli zabiliśmy Zaknela w ruinach starożytnego miasta- tych samych, gdzie zgładziliśmy Albino Dodongę. Mamy niewielkie szanse, że go wypatrzymy.

TerantusEdytuj

Wielki wojownik, z rasy Gigantusa. Spotkamy go w tych samych ruinach co Dokaknel, tylko po zabiciu Gigantusa. Jest trochę silniejszy od króla Gigante. Duża szansa spotkania go.

KacchidongaEdytuj

Jest równie trudny co Goruru, zatem obaj są najmocniejszymi rzadkimi bossami. Spotkamy go na wzgórzach, z których uratowaliśmy Uberherosa, po pokonaniu pierwszego bossa, czyli Albino Dodongi. Mamy małe szanse, że go spotkamy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki