FANDOM

Wojnar
Wojtek2.png
Wojnar
Prawdziwe Imię Wojtek
Pochodzenie Klasztor braci Assassinów
Klasa Assassin, Userhero
Debit w historii Patapon: Patapedia 2
Debiut w rozdziale Roz.1 Początek wielkiej bitwy
Wojnar- Legenda. Jest Wojownikiem należącym do grupy Userhero. Pojawia się w drugiej części gry i odgrywa bardzo dużą rolę. Zwłaszcza w rozdziale drugim: "Bitwa z Wojnarem". Gra on wtedy postać negatywną opętaną przez dwa duchy. W reszcie pięciu rozdziałów jest postacią pozytywną

Znaczenie w Patapon: PatapediaEdytuj

Patapedia 1

W pierwszej części czterotomowej opowieści w ogóle nie występuję.

Patapedia 2

Pojawia się dopiero w drugiej części. W pierwszym rozdziale pokazuje swoje umiejętności. W drugim staje się mieszanką Owocka i Kłonka. Po uwolnieniu duszy pomaga przyjaciołom. Miał znaczenie w ostatnim rozdziale. Wybił przewrotką kulę zabijając Dettankarmena. On także zabił TDT na potrzeby reszty drużyny.

Patapedia 3

Ta częśc jest bardzo istotna w jego życiu. Wędruje w czasie, walczy ze swoim dawnym rywalem Asirem, zabija go.

Patapedia 4

W tej części na początku nie odgrywa dużej roli. Dopiero pod koniec umiera przez atak wielkiej bestii. Celowo się zabił mając na celu dostanie się do zaświatów aby trenować. Nastała chwila jego nieobecności. Naszczęście pod koniec wraca ze swoim mieczem Boskości i zabija wszystkich wrogów w postaci God Assassina. Następnie pomaga zabić Vargassa zabijając pzez to TDT. Następnie powoduje samobójstwo aby spotkać sięz jego najlepszym przyjacielem TDT w zaświatach...

patapedia Jedność

Jest legendą. Na początku rozmawia z TDT w zaświatach o Tydeusie. Później wraca na ziemie aby ostrzec bohaterów przed niebezpieczeństwem. Pod koniec "jedności" wraca na wojne aby pomóc swoim przyjaciołom.

God assassin.png

Boska forma Wojnara Assassina ze złotym mieczem boskości

Patapon Niezniszczalni

Po wojnie podróżuję z resztą brygady. Na końcu poświęca się dla reszty przyjaciół i skacze w otchłań.

Patapon: Młode Pokolenie

Nie występuję. Bohaterem jest jego syn Wojnax i drugi syn Xavery. Na wszystko patrzy z zaświatów. Trafił do niech z otchłani dzięki swojej boskiej mocy ale już nigdy nie mógł wrócić na ziemię wśród żywych.

PochodzenieEdytuj

Wojnar pochodzi z klasztor braci Assassinów. Tam nauczył się "znikać". Po raz pierwszy w fabule spotykamy go w pierwszym rozdziale drugiej części.

Charakter i sposób mówieniaEdytuj

Wojnar jest za zwyczaj spokojny ale pilnuję swojej grzywki jak oka w głowię. Jest też bardzo pyszny i za bardzo pewny siebie. W 3 rozdziale drugiej części przez swoją pychę i pewność siebie został wilkołakiem.Na szczęście udało się go odczarować. ma też nie zwykły talent rozbijania obozów. A oto kilka przykładów jego wypowiedzi:

"Nie! Ja sam się z mimi rozprawię. Nie musicie mi pomagać"

"Moja kochana grzyweczko.... kocham cię!"

"Nie potrzebuję niczyjej pomocy! Jestem największym wojownikiem Wszechświata!"

i tak dalej....

WyglądEdytuj

Ma on żółtą maskę herosa. Ma on także czarną grzywkę o którą się troszczy w sposób szczególny. Nosi on białe buty i krótkie białe
Woj22.png

Wojnar assassin. Widać grzywke (czarne obiekty na głowie)

rękawiczki. W patapon: Patapedia 3 będzie nosił kaptur assasina, dalej będzie miał grzywkę, długie brązowe buty oraz długie brązowe rękawiczki. (maska to żólte i niebieskie natomiast grzywka to czarne obiekty na głowie). W czwatej części pod koniec jego szata zmienia kolor na szaro-czerwony a grzywka się powiększyła.

Ciekawostki:Edytuj

Kiedyś Rainbow przypadkowo ściął grzywkę Wojnara. Skończyło się to potworną burzą z piorunami.

Umiera on w całej opowieści aż 3 razy. Dwa razy popełnia samobójstwo. (raz w celu treningu w zaświatach. 2 W celu spotkania sie z TDT)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki