FANDOM

Upadłe Arcybiesy to postacie i wrogowie z fikcyjnej gry "Patapon:Powrót".

OpisEdytuj

HistoriaEdytuj

Dawno temu, Ban Tatepon, Don Yumipon, Gan Yaripon i Ostatni Heros musieli zmierzyć się z jedenastoma przepotężnymi biesami, które wydostały się do świata Pataponów. Gdy zaczęło się decydujące, ostateczne starcie, cztery z demonów oceniły walkę jako przegraną i uciekły. Pozostała siódemka została pokonana i uwięziona, by nigdy już nie stanowiły zagrożenia. Za zdradę swych braci cztery demony zostały ogłoszone upadłymi. Poukrywały się w zaświatach. Gdy wyczuły, że ich bracia- Arcybiesy zostały uwolnione, zaczęły się zbroić (znalazły sojuszników- wskrzeszonego przezeń Ormen Karmena i królową Kharmę, powołały Mrocznych Herosów i znalazły sobie media) i powróciły. Zaatakowały Kryjówkę Pataponów, chcąc ich rozbroić i wybić. Po pokonaniu Arcybiesa Nieugiętości Heros i jego ekipa wrócili prosto w piekło ataku. Porwały Srebrnego Hoshipona, a Uberherosa uwięziły pod skałą na polach Nanara, pod strażą wytresowanej bestii, czyli Albino Dodongi. I tak zaczęła się fabuła "Powrotu".

Ogólny opisEdytuj

Ogółem, cztery Upadłe Arcybiesy są głównymi antagonistami w "Powrocie". Fabuła skupia się na tropieniu ich i walce z nimi. W przeciwiństwie do Arcybiesów, Upadłe patronują nie cechom charakteru, a uczuciom. Ich symbole składają się z trójkątów trochę innych niż Arcybiesów. Ich słudzy są prawidłowo określani jako "Upadli Mroczni Herosi" , gdyż teoretycznie upadli, oddając się na służbę Upadłym.

Zrobię kiedyś obrazki...

Poznaj Upadłe ArcybiesyEdytuj

Wymienione są w kolejności, w jakiej je spotykamy.

Upadły Arcybies MiłościEdytuj

Upadły Arcybies, który patronuje nienawiści. Jego mrocznym sługą jest Aiton, przemieniona w Kitsunegari. Jego medium jest Pharamatara. Ukrywa się on w górach Narii, w Świątyni Miłości. Wyróżnia się on szkieletowymi skrzydełkami na plecach, przez co lekko przypomina amorka.

Upadły Arcybies RozsądkuEdytuj

Demon, patronujący bezmyślności i słabości wobec gniewu. Służącym mu Mrocznym Herosem jest generał Beetleton, pod postacią Khnumartona. Brutalnymi czarami zmutował samca stworzeń zwanych ganamu i nazwał go Materich. Dodatkowo, w celu rozmożenia bestii, w ten sam sposób stworzył mu partnerkę, zwaną Babanmu. Upadły ukrył się wśród ruin w lesie Kossu. Jego cechą charakterystyczną są "usta" z wielkimi żuwaczkami, co jest nawiązaniem do czapki Beetletona, który mu służy.

Upadły Arcybies LitościEdytuj

Trzeci potwór, patronujący okrucieństwu. Jego doskonale dobranym sługusem jest Killermari, którego tożsamość jest nieznana. Jako swe medium obrał Gaminesa, którego znalazł uwięzionego w starożytnych Jaskiniach Nagao (na wyspach Akkano), które zmienił w swą twierdzę. Z jego pleców (albo ramion) wystaje sześć macek, podobnych do ośmiornicy.

Ostatni Upadły ArcybiesEdytuj

Dość tajemniczy potwór, którego symbolika jest nieznana. Sądząc po wadach jego sługi (Makopona, przemienionego w Jednego z Ciemności), może patronować brakowi czułości i bezwzględnym środkom w dążeniu do dobrego celu. (Prawdopodobnie) Jako jedyny z Upadłych zdobył sługę podstępem. Wcisnął Makoponowi, że jego plemię zostało prawie wybite, a jedyną nadzieją jest oddanie duszy i stanie się Upadłym Mrocznym Herosem. Chcąc się ukryć, zaczaił się w głębiach podziemi Pałacu Patapole, razem z Ormen Karmenem i Królową Kharmą. Jako medium wybrał Dodongę, ale nie miał zamiaru polegać na zwykłym smoku. Po pokonaniu pozostałych Upadłych wezwał ich dusze i przywołał duchy pokonanego na koniec dwójki Dettankarmena i pod koniec jedynki Gorla. W ostatnim momencie połaczył się, swych braci, demona i diabła ze smokiem, tworząc piekielną odmianę Dodongi, czyli Demonicznego Dodongę. Jego cechą charakterystyczną są cienkie łapki, w których trzyma małą kosę, podobną do kosy Żniwiarzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki