FANDOM

Ultra Yarida jest bohaterem, który może zostać wykorzystany w każdej fikcji, nie potrzebna jest zgoda autora.
Ultrayarida

Ultra Yarida

Ultra Yarida - Bohater Yarida w fazie Ultra, jako jeden z nielicznych posiadł wielką moc lodu. Jest on znacznie silniejszy od zwykłego Yaridy, wyróżnia się wieloma cechami.

WyglądEdytuj

W stosunku do zwykłego Yaridy, ten ma większą maskę w barwach lodowych.

OdblokowanieEdytuj

Ultra Yarida jest odblokowany przy osiągnięciu 40 poziomu, a następnie użyciu na nim Zwoju Lodu. Ten zaś może jak każdy z bohaterów Ultra, zdobywać poziomy od 40 aż do 100.

Tryb BohateraEdytuj

Tryb Bohatera lekko różni się od Trybu Bohatera Yaridy - Gdy Ultra Yarida rzuca włóczniami, te po zetknięciu z ziemią rozrzucają malutkie kawałki lodu, raniące pobliskich przeciwników.

Umiejętności klasoweEdytuj

Ultra Yarida pobiera wszystkie umiejętności klasowe posiadające przez Yaridę. Działają także na niego umiejętności Piekrona.

  • Mroźna pułapka - Podczas ataku masz 50% szans na długotrwałe zamrożenie przeciwnika.
  • Wytrzymałość - 100% ochrony przeciwko efektami statusu ognia, lodu, wody, trucizny.
  • 8 włóczni - Zmasakruj przeciwników rzucając ośmioma włóczniami jednocześnie.
  • Mroźny duch - W twoich walkach pomaga Ci malutki duch, strzelający silnymi lodowymi kolcami.
  • Resublimacja - Po śmierci, masz 50% szans, że para wodna z twojej maski zamieni się znów w ciało stałe.

Umiejętności do ustawieniaEdytuj

  • Odbicie - Twoje lodowe ciało sprawia, że niektóre włócznie i strzały odbijają się, raniąc wrogów.
  • Regeneracja - Wchłaniasz wszechobecne H2O, lecząc co jakiś czas kawałek Twego HP.
  • Lodowy mur - Masz 5% szans, że w miejscu ataku pojawi się wielki, lodowy mur.
  • Potęga lodowca - +333% obrażeń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki