FANDOM

Tydeus jest bohaterem "Patapon:Jedność" i "Patapon: Niezniszczalni". Jest osobistym bohaterem Tydeusa 2000.
Kero.jpg

Tydeus

OpisEdytuj

Tydeus jest niesławnym Herosem, który przemierza świat w poszukiwaniu hartowania ducha i zdolności do walki. Poza tym stara się pomagać innym. Często walczy ze złymi siłami, które, jak się wydaje, uwielbiają z nim toczyć spory. ("Unikam kłopotów, ale one nie unikają mnie.")

Pochodzi z jakiegoś górskiego królestwa lub plemienia. Niechętnie wspomina przeszłość. ("Cenię sobie swoją prywatność..."). Pasjonują go istoty mityczne.

Jego postać jest ulepszeniem klasy Kero.

Tydeus to wojownik podobny do tego z obrazka: Czarna zbroja, złota maska, niebieska peleryna. Dzierży włócznię, z którą nigdy się nie rozstaje. Broń należy do rodu od wieków. Z tym, że, nikt nie pamięta skąd się broń wzięła. Tak samo jak maska.Tydeus zawsze makę nosi, zdejmuje tylko gdy musi.

Ciekawostką jest fakt, iż jest wspominany w pierwszej części "Patapedii". Kolegował się z PsychoAlossonem, ale nie wziął w tej części udziału. Był wspominany jako kolega Psycho i doradca Metallicafuna. Jego imię (Tydeus) pochodzi od mitologicznego herosa Tydeusa. Nie znaczy to, że nasz Tydeus wypija mózgi pokonanych przeciwników.

W "Patapon: Nowe pokolenie " pojawia się syn Tydeusa, czyli Auron. Pomiędzy tą częścią a poprzednią Tydeus szukając siły odblokował umiejętność "Wiedza kriofeniksa" , zatem synowi przekazał lodowe moce. Niestety, nie przekazał mu Prawdy o broni...

ZnaczenieEdytuj

  • Tydeus jest wspominany w pierwszej "Patapedii" , ale się tam nie pojawia.
  • Pojawia się w "Patapon: Jedność " , gdzie spotyka Herosów i dołącza się do nich. Przez ten czas dorasta i staje się prawdziwym twardzielem. W tej części jego idolem jest Wojnar .
  • W "Patapon: Niezniszczalni " pojawia się przez całą opowieść jako jeden z Herosów. Poznaje prawdę o broni i ratuje kolegów. Ostatecznie razem z resztą poniósł klęskę przy próbie zniszczenia Otchłani. 
  • W "Patapon: Nowe pokolenie " Tydeus pojawia się jako starzec i nauczyciel młodych Herosów. Mieszka hen daleko, ale czasem dwiedza resztę. Nie dochodzi jednak do spotkania jego i syna.

Tryb Herosa: Siła FeniksaEdytuj

Tydeus tworzy wokół siebie aurę płomieni, na jego plecach pojawiają się ogniste skrzydła, a ostrze jego włóczni rozgrzewa się do białości i zaczyna wydzielać płomienie. I wtedy atakuje wroga i sieka i dźga do bronią jak Wooyari.

Ten Tryb Herosa ma małą wadę: Spala wszystko wokół. I wroga i otoczenie. Tydeus rzadko go ukazuje. Za to jego "miniaturowa" wersja (w postaci płonącego czubka włóczni) bardzo przydaje się do rozpalania ognisk.

Co/kogo lubi:Edytuj

  • Spokój (Rzadko może się nim nacieszyć naprawdę długo.)
  • Pomyśleć
  • Nowych kolegów (Metallicafuna, Wielkiego Patapona, Wojnara i innych)
  • Feniksy
  • Ogień
  • Zwierzątka
  • Czekoladę
  • Słuchać muzyki z "Pataponów"

Czego/kogo nie lubiEdytuj

  • Huligaństwa
  • Niesprawiedliwości
  • Awantur
  • Zabijania
  • Ipków
  • Sera

Umiejętności klasoweEdytuj

NauczkaEdytuj

Ataki w przypadku słabych wrogów sprawiają, że nie giną, tylko trochę obrywają i uciekają, bez zbyt dużego krzywdzenia! Dostajesz za takich więcej doświadczenia. (Często atakuj)

Osłona ogniaEdytuj

Tryb Herosa może zadziałać przy ChakaChaka i zamiast palić, chroni wtedy wszystkich sojuszników przed ogniem! (Często się broń)

Prawda o broniEdytuj

Tydeus może rzucać włócznią, która po uderzeniu we wroga w postaci feniksa wraca do jego dłoni! Dodatkowo zwiększony atak i moc podpalania! (To dostajesz z czasem...)

ZwiadowcaEdytuj

Tydeus może posłać ducha ognistego ptaka, który odkrywa dla nas teren i daje światło, ale przez czas trwania tej umiejętności Tydeus jest nieco słabszy.

Wiedza kriofeniksaEdytuj

Tydeus może zmieniać siły na moce lodowego feniksa! Wtedy walczy lodowym ogniem i zamraża! (Nie jest pewne, czy uda się to wyszkolić. Może w ogóle tego nie będzie. Ta umiejętność została przekazana Auronowi.)

(Ta umiejętność nie ma nic wspólnego z LoL-em!)

Umiejętności do ustawieniaEdytuj

Siła ogniaEdytuj

+60% podpalania i szybkości ataku (33 poziom)

ZawodowiecEdytuj

Jeśli jesteś klasą Kero, wszystkie twoje statystyki zostają zwiększone! (34 poziom)

Znawca wrogaEdytuj

Dużo lepiej poznajesz wrogie potwory. Zwiększone obrażenia wszystkim potworom. (37 poziom)

Mistrz paktuEdytuj

+ 70% szansy, iż uda Ci się przekonać przeciwnika iż walka nie ma sensu i unikąć walki! Dostajesz więcej doświadczenia i wygrywasz szybciej! (To nie działa na bardzo silnych wrogach... 38 poziom)

Ostateczny feniksEdytuj

Ta umiejętność dopiero się pokaże... Jeszcze nikt na serio nie wie, jak jest potężna... (40 poziom)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki