FANDOM

Tin Konpon jest postacią prowadzącą Minigrę w fikcyjnej gierce "Patapon:Powrót".

OpisEdytuj

Tin Konpon jest wynalazcą, który uwielbia majstrować, nawet z esencjami zabitych potworów. Spotkamy go na Polu Rzemieślników od odblokowania tej lokacji, czyli od zabicia Pharamatary. Możemy u niego zmajstrować Ekpwipunek (z) potwora. Na początku gry, gdy najedziemy na niego, przywita się i spyta czy mu pomożemy w eksperymentach. Potem możemy wybrać z szczątkami jakiego potwora ma zaeksperymentować. (Szegóły na stronie o Ekwipunku w "Powrocie".) Potem wybieramy poziom trudności i słuchamy instrukcji.

Przebieg minigryEdytuj

Nad nami pojawi się pasek, na którym będą przebiegać kropki, zaś gdy wejdą na znacznik, musimy zrobić "Pon". (Tak samo jak u Faha Zakpona.) Na każdy dźwięk będzie operował różnymi narzędziami (piłą, młotkiem itp.). Co jakiś czas będziemy mieli chwilę spokoju, gdy będzie robił przerwę. Gdy skończymy, rozsądzą się sprawy dzieła. Jeśli zrobiliśmy cztery lub mniej błędów, Tin podniesie wynalazek i podziękują nam za pomoc. Tak zyskamy nowy przedmiot. Ale jeśli zrobiliśmy pięć lub więcej błędów, Tin przyjrzy się wynalazkowi, odskoczy, rzuci się na ziemię, a ze stołu strzelą iskry, śrubki i sprężynki, oraz rozlegnie się "Pam!" , a potem Tin wstanie i stwierdzi, że chyba coś poszło nie tak i spyta, czy nie mamy ochoty spróbować ponownie.

W przypadku najtrudniejszych bossów typu Dettankarmena czy Goruru, to nawet przy grze na pierwszym poziomie, po jednym błędzie przegramy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki