Link do artykułu o jednostkachEdytuj

Wszystko o Tateponie w mojej grze. "Noł edit bro!"

Główny artykuł

Tatepon   (Tate znaczy tarcza)Edytuj

Dostępny od początku gry Tatepon jest podstawową jednostką. Na pierwszej misji w naszym oddziale mamy 2 Tatepony. Z Tateponów rozrastają się inne jednostki (pacz dalej). Tatepon jest jak zwykle świetnym obrońc
Tatepon.jpg

*le mój pro artist Tatepon

ą walczącym na pierwszej linii. Jednak jak zawsze po pewnym etapie gry staje się beznadziejny, bezużyteczny i w ogóle jest idiotą (bez urazy wszystkie Tatepony czytające to). Oczywiście Tatepon to Taterazy z Patapon 3. (No shit Sherlock)

Natomiast jeśli damy mu Ogromny miecz będzie niczym Grenburr! Silny ale nie poręczny na niskich poziomach.

EkwipunekEdytuj

Tatepon od początku używa Mieczy i Tarczy. Może także od 20LV używać Katany.

Od 10LV możemy mu dać Ogromny miecz a od 20LV  Ogromnej katany, ale nie będzie mógł używać  Tarczy . Za to jego miecz będzie niczym tarcza.

Podczs walkiEdytuj

Tatepon podczas ataku uderza przeciwników mieczem. Podczas obrony zasłania się tarczą (podobnie podczas marszu). Gdy użyjemy naładowanego ataku tarczownik zaszarżuje na przeciwników z tarczą a następnie wykonuje super uber cięcie.

Z Ogromnym mieczem będzie wolniejszy ale jego siła wzrośnie. Podczas ataku uderza mieczem w przeciwników. A gdy użyjemy naładowanego ataku zaszarżuje z mieczem wystawionym na wprost taranując wszystko. Gdy zagramy Chika Chika zasłoni się mieczem.

Hero mode: Pole energetyczneEdytuj

Aktywacja: Chika Chika
Taterazay ubhmode.gif

Kombo: Chika Chika lub Pon Chika

-Potężne pole energetyczne zmniejsza obrażenia całej armii!

Tatepon zasłania się tarczą i zmniejsza obrażenia zadawane całej armii o:

od 1 do 9 zmniejsza o 50%

od 10 do 19 zmniejsza o 65%

od 20 do 29 zmniejsza o 80%

i na 30 zmniejsza o 95%

Hero mode: Sejsmiczne cięcie (z Ogromnym mieczem)Edytuj

Aktywacja: Pon Pon
Grenburr ub.gif

Kombo: Pon Pon

-Skacze, robi salto i z wielką siłą uderza w ziemię. Wszystko prawie jednocześnie!

Lekko podskakuje, robi salto i silnym ciosem uderza przeciwników. Niczym Grenburr.

Umiejętności klasoweEdytuj

BlokadaEdytuj

Zmniejsza otrzymywany DMG podczas osłaniania się tarczą lub mieczem.

Fala uderzeniowaEdytuj

Podczas uderzenia Ogromnym mieczem wywołuje falę uderzeniową.

Super blokadaEdytuj

Jeszcze bardziej zmniejsza otrzymywany DMG podczas osłony tarczą lub mieczem!

Niewzruszony jak skałaEdytuj

Podczas obrony nic go nie wzruszy!

Umiejętności do ustawieniaEdytuj

Wzmocnienie tarczEdytuj

Zwiększa szansę na zablokowanie ciosu przy pomocy tarczy lub wielkiej tarczy o 10%.

Atak wielkim orężemEdytuj

Zwiększa DMG od Ogromnego miecza/katany o 35%.
Grenburr and greatblade ulti by damienzick-d45mmmg.png

Tatepon Gyaba z ULTIMATE'ową Ogromną kataną

Wzmocnienie tarcz+Edytuj

Zwiększa szansę na zablokowanie ciosu przy pomocy tarczy lub wielkiej tarczy o 20%

Obrona w MarszuEdytuj

Obrona podczas marszu jest zwiększona o 50%.

Specjalne ustawieniaEdytuj

Jeżeli damy Gyaba'nowi Ogromny oręż dostanie boost do wszystkich statystyk.

EwolucjaEdytuj

Robopon-Kanokko

Dekapon-Buhyokko