FANDOM

Na tej stronie każdy może dodać swoje pomysły na bossów, klasy etc., których nie zamierza wykorzystywać w swojej fikcji. Inne osoby mogą wykorzystać to w swojej grze/pataponowej opowieści lub tylko zaczerpnąć inspirację.

MiejscaEdytuj

Zamek Bondeath'ówEdytuj

Jest to zamek przeciwników z Patapon 3. Nie różni się niczym od pozostałych twierdz z poprzednich części. Walczymy tam z Ciach-Krashem (Mroczny Bohater). Dowiadujemy się, że był generałem Ach-Oochów, i że tak naprawdę nigdy nie chciał usługiwać Ighl'owi. Po chwili przychodzi Panna Śliskoszept i go zabija, on sarkastycznie dziękuje mu za to. Potem musimy wykończyć Śliskoszepta.

KlasyEdytuj

Daleko dystansoweEdytuj

Średnio dystansoweEdytuj

KontaktoweEdytuj

InecarEdytuj

Wojownik z nożami zamiast rąk. Bardzo podobny do Destrobo. Bardzo mała wytrzymałość. Nosi maskę jaszczurki.

HeroMode: Na Strzępy! (ang. To Pices!)

Podchodzi do najbliższego przeciwnika, łapie go i rozrywa na kawałeczki. Nie działa na bossów, bardzo przydatne na kontrach. Aktyw.: PonChaka ~ PonChaka ~ PonPon

PostacieEdytuj

BohaterowieEdytuj

Mroczni BohaterowieEdytuj

Ciach-KrashEdytuj

Jego klasa jest podobna do Inecara. Tylko, że jego noże nie są umieszczone bezpośrednio na rękach, lecz na rękawicach Destroba. Był kiedyś generałem w Królestwie Ach-Ooch, zwiódł go Arcybies Spokoju. Umiera na misji "Zamek Bondeath'ów".

DarkHeroMode: Zagłada Wybuchu (ang. Boom-Doom)

Uderza ramionami tuż przed wrogiem tworząc eksplozję. Przewraca i zachwiewa, czasami zamraża lub podpala. Zadaje średnie obrażenia.

BossowieEdytuj

ArcybiesyEdytuj

Arcybies SpokojuEdytuj

Jego Mrocznym Bohaterm jest Ciach-Krash, a medium - Ofolumeus. Mieszka w Kaplicy Spokoju, a jego znakiem są trójkąty zetknięete czubkiem i podstawą, skierowane do dołu. Charakterystyczne są umięśnione ramiona. Jest koloru białego.

{Jeżeli pomysł nie pasuje do podanych kategorii, zrób nową!}Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki