FANDOM

Opis Edytuj

Sprinterior jest fikcyjnym bossem w grze Patapon 2 i 3.

Sprinterior

Sprinterior

Sprinterior cechuje się budową ciała zbliżoną do smoka, lecz jego nogi są bliższe raptorowi. Jego tylne łapy są umięśnione i przystosowane do szybkiego biegania i skakania. Jakoż nie posiada przednich kończyn, w utrzymywaniu równowagi pomaga mu długi, ostro zakończony ogon. Jego główną bronią są zabójcze zęby i szpony, ale także zdolność zionięcia ogniem. Głowa jest wprost proporcjonalna do reszty ciała. Cechuje się ona dużym rogiem na pysku i grzebieniem.

Ataki Edytuj

Atak Ogniem Edytuj

Sprinterior prostuje swoje skrzydła i odchyla głowę do tyłu, po czym zionie na nas strumieniem ognia, który zadaje średnie obrażenia. Najlepszym sposobem na uniknięcie tego ataku jest komenda Don Don, bądź Don Chaka.

Ugryzienie Edytuj

Potwór odchyla szyję do tyłu, podwija ogon pod sobą i gryzie nas, przy okazji miażdżąc nasze oddziały. Atak ten jest bardzo efektywny w stosunku do wojsk walczących z bliska. Sposobem na uniknięcie tego ataku jest komenda Pon Pata, lub Don Don.

Atak pazurami Edytuj

Sprinterior cofa się nieco od naszych wojsk, po czym biegnie w naszą stronę, skacze i drapie pazurami. Atak ten potrafi zadać wysokie obrażenia ze względu na wielmożność ruchów, które boss wykonuje. Najlepszym unikiem jest komenda Pon Pata.

Atak z Powietrza Edytuj

Sprinterior znacznie oddala się od nas, rozpędza się po czym wzlatuje w powietrze. Nie widzimy go przez parę sekund, jednak zaraz szybuje nad nami i smaga nas swoim kolcem na ogonie. Jest to jego najgroźniejszy atak. Obrona jest dość łatwa (komenda Don Don), jednak ciężko ją wykonać, gdyż boss jest niewidoczny przez dłuższy czas.

Szał Edytuj

(umiejętność dostępna tylko w części 3)

Sprinterior wpada w szał i zaczyna atakować bez uprzedzenia. Jego prędkość zostaje zwiększona 2-krotnie, lecz siła ataków nieco zmniejszona.

Ciekawostki Edytuj

  • Sprinterior jest bliskim kuzynem Garuru
  • W przeciwieństwie do Gorla czy Gauru, Sprinterior częściej porusza się biegając niż latając
  • Początkowo Sprinterior miał być bossem typu wodnego, jednak zdolność latania bardziej pasowała do typu ognistego
  • Boss w przeciwieństwie do Gorla, nie posiada drugiej głowy (postaci)

O Autora Edytuj

Boss Sprinterior może być używany przez innych użytkowników Wikii, w swoich pracach. Proszę jedynie o nie edytowanie. ^.^

Więcej z Fandomu

Losowa wiki