FANDOM

Sonarchy, król Aa-JoEdytuj

"Noł edit bro!"

Psychopatyczny Sonarcha strzelający z roguEdytuj

Nietaktoperz po uwolnieniu od Arcybiesów razem z Kibajonem i Shubijonem (Żarcioczułek i Leniożółw) odbudowali państwo Aa-Jo (Ach-Och). Jest mściwy i zawsze się śmieje z danej sytuacji, nawet jeśli Patapony zniszczyły laser solarny, broń dzięki której mogli wygrać wojnę. Z czasem zapomnieli o Pataponach które ciągle rosły w siłę. Udało mu się wskrzesić swojego ojca... albo matkę... króla/ową Ighla. Ale Patapony go uśmierciły ponownie doprowadzając szaleńca do szału. Pogardzał swoimi sługami i opanowała go rządza unicestwienia Pataponów. Ostatecznie zginął pod wulkanem Bovo a władzę przejął Machojon który kazał się nazywać "Czarnoksiężnikiem".

EkwipunekEdytuj

Zwykle nosi Pelerynę Nietoperza. Natomiast walczy używając zwykle długiego Rogu Homugai, Boskiego Rogu/Starożytnego Lodowego Rogu i Dwurogu z elektrycznej ośmiornicy

Umiejętnosci specjalneEdytuj

Soniczna zagłada-długi rógEdytuj

Tak jak Dark heromode Nietaktoperza.

Wystrzał jest tak silny że odrzuca Sonarchego na spory dystans, przez co musi co chwilę do nas podchodzić. Pociski lecą z gigantyczną prędkością!

Bojowe Babatto-rógEdytuj

Sonarchy dmie w róg i przyzywa 1-3 Bojowych Babatto (wyglądają jak Dobatto tylko że są niebieskie). Nietoperze latają nad polem bitwy i strzelają w patapony małymi pociskami dźwiękowymi. Są podatne tylko na dźwięk, gdy dostaną sporego Crit'a mogą uciec.

Ultradźwięki-dwurógEdytuj

Sonarchy wydaje dżwięki o wysokiej częstotliwości. Zadaje mały DMG co sek., zmniejsza obronę i czasami powoduje zachwianie. Ten atak nie strzela kulami dźwiękowymi.

Drop podczas śmierciEdytuj

Wypada z niego skrzynia, po przejściu poziomu możemy wybrać jeden z przedmiotów których używał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki