FANDOM

Shaman to klasa postaci w Patapon 4: Fall of Patapons. Jeździ na rydwanie jak Cannassault czy Charibasa, nie zadaje obrażeń tylko przywołuje zombiaki i przekabaca wrogów na naszą stronę.

UmiejętnościEdytuj

Shaman

Shaman

Armory - Potwory przyzywane przez Shamana zyskują 20 punktów życia. Zdobądź przez częste przyzywanie.

Armory 2 - Potwory przyzywane przez Shamana zyskują 35 punktów życia. Umiejętność lepsza od Armory 1. Zdobądź przez częste przyzywanie.

Umiejętności do ustawieniaEdytuj

Deszcz żab - Gdy pada deszcz, z nieba spadają żaby zatruwające wrogów.

Tarcza z Glizdy - Gdy naładowane jest Przyzwanie, przez 5 sekund przed Shamanem pojawia się Glizda, która blokuje ataki.

Ożywiony rydwan - Gdy pada deszcz i naładowane jest Przyzwanie, na 4 sekundy rydwan Shaman ożywa i usypia wrogów.

Hero Mode - Zombiaki!Edytuj

Shaman przez 3 sekundy ładuje Przyzwanie, następnie przywołując od 3 do 7 zombiaków, walczących po jego stronie.

Dark Hero Mode - Friendly Fire!Edytuj

Shaman przez 5 sekund ładuje Przyzwanie, następnie przekabaca wrogów na jego stronę, a nasze pachołki atakują dawnych znajomych. Po 10 sekundach pachołki same umierają.

EkwipunekEdytuj

  • Rydwany od odblokowania
  • Kostury od odblokowania
  • Tarcze od 8 poziomu
  • Maski od 19 poziomu
  • Laski od 20 poziomu
  • Buty od odblokowania
  • Wojownicy od odblokowania

OdblokowanieEdytuj

Shamana możemy odblokować zabijając Troyosa w misji Szaman z Bagien (punkty Gbura), lub oszczędzając go i zabijając na jego zlecenie 3 smoki - BamBama, Waterosa i Lavara (punkty Przyjaciela).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki