FANDOM

SeiwarunonEdytuj

Seiwaruuuu.jpg

Najczęstsza klasa Seiwarów- Tatenon

Plemię Seiwarunonów — Starożytne jaszczurze plemię, główni wrogowie w fikcyjnej grze Patapon: Kraniec Świata.

Opis i wyglądEdytuj

Plemię to cechuje się agresywnym zachowaniem.

Tak, jak każde inne plemię ma swoją cząstkę, -non. (Przykład- Robopon, Robomen, Robodeth, Roboton)

Najczęstszymi oddziałami Seiwaru są Tatenony, których ekwipunkiem jest Kieł Kaihebiego (tarcza) oraz Ostrze Shutanken (miecz). Ataki oddziałów Seiwaru zazwyczaj otruwały, wprowadzały w zachwianie lub przewracały (zależnie od klasy)

Wygląd przeciętnego Seiwaru: biała źrenica, zielone białko, małe trzy rogi, ogon, czarna skóra, kształt ciała podobny do Pataponów.

Władcą wszystkich Seiwarunonów jest Tokagemu, a generałem- Rydwanis Srebrolis.

Dawno temu, w krainie pełnej cudów i majestatycznych widoków, a także pełnej zła i mroku, w dwóch zupełnie różnych miejscach powstały dwa potężne plemiona- Patapony oraz Seiwarunony. Szybko się rozwijały. Nagle pewnego dnia w krainie Seiwarunonów rozpętała się potworna burza, przepełniona złą siłą. Biedne Seiwarunony były skazane na zniszczenie. Ze złej burzy wydostała się tajemnicza, mroczna energia, która zebrała żniwo wśród wszystkich Seiwarów. W ten oto sposób plemię Seiwarunonów zostało wymazane z istnienia i zostało pochowane w Panteonie Mrocznych. Po wskrzeszeniu przez Srebrolisa, Seiwarunony stały się agresywne i silne, co nie pasuje do ich prawdziwej natury.
  — opis w Zbrojowni w zakładce Plemiona>Seiwarunon. 

HiroshooEdytuj

Seiwarunony mają swojego Herosa Dekapona, Hiroshoo. Jest on herosem z Patapon 2, nosi maskę o tym samym imieniu- Hiroshoo. Ma on także swój tryb bohatera, Plusk Syk w którym rzuca maczugą tworząc toksyczną sadzawkę. Po pokonaniu Hiroshoo na pierwszej arenie w grze, typu Marsz Wrogów jest postacią grywalną.

Dostępność jako UberheroEdytuj

Hiroshoo jest dostępny jako Uberhero po pokonaniu go w marszu wrogów, a także po odblokowaniu Kibaddy i wbicia mu poziomu 5. Wtedy w Pracowni Majiseipona możemy ulepszyć jego maskę, by wyglądała jak Uberhero. W trybie bohatera krzyczy SupurasshuHisu!, co jest japońskim okrzykiem tego trybu. Atak nie różni się od tego jako Heros.

Najczęstsze okrzykiEdytuj

"Posmakuj mojej słodkiej trucizny! A masz, Plusk Syk!" - podczas ataku w trybie bohatera

"Haha, kolejna ofiara!" - po trafieniu/uśmierceniu członka oddziału.

"Próbuj dalej, próbuj daleeejjj...!" - po chybieniu.

Do prawie każdej swojej wypowiedzi wtrąca słowo "har", które nie ma żadnego znaczenia. Przykład: "Patapony, har, świetni z was wojownicy! [...]"

CiekawostkiEdytuj

  • W trybie Hero Solo, Seiwaru jest dostępny jako Rarepon.
  • Istniały podejrzenia, że Srebrolis jest jedynym ocalałym z Burzy Zagłady, gdyż wskrzesił Tokagemu i Seiwarunonów i jest gotów ich bronić aż do śmierci. Potwierdził to na końcu gry.
  • Seiwarunonowie to trzecie plemię posiadające Herosa i Mrocznego Herosa. Pierwsze to patapony: Nęciłuska i Heros, drugie to Zigotony: Wściekłowilk(?) / Krukolec i Mroczny (był on pierwszym mrocznym bohaterem, lecz w Patapon 2 ich jeszcze nie było, dlatego chechuje się na Herosa Zigotonów) a trzecie to Seiwaru: Tokagemu/Srebrolis i Hiroshoo.

Autor Super-Sonic-Fire1, aka NeusWolfEdytuj

Jeśli będą jakieś błędy- pisać!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki