FANDOM

Jest to stworzony przeze mnie nowy boss. W sam raz pasuje jako finałowy boss Patapon 4. Ma on dwie

formy
PT.jpg

Sano jako "wirus" w pomniku w świątyni Uberhero i jako demon.

: pomnika i demona.

HISTORIA

Sano to demon istniejący od stworzenia wszechświata. Każde plemie czcziło go oprócz pataponów. Rozwcieczony tym faktem Sano znienawidził patapony. Jego działania przez większoś czasu pozostały nieznane. Wkońcu przechodzimy do Patapon 4. Sano zakaził postawioną przez patapony świątynię Uberhero(miał moc opanowywania przedmiotów, roślin i istot) i okoliczne ziemie. Stamtąd wysyłał swe siły by wyniszczyć Patapolis na Krańcu Świata.

Gdy patapony dowiedziały się o tym natychmiast ruszyły na ratunek świątyni i plemieniom na zakażonych ziemiach. Pod świątynią Uberherosa stoczyła się bitwa pomiędzy pataponami i zigotonami a plemieniem rikotonów podlegającym pod Sana. W walce uczestniczył smok Inforo i generał Kalito, ale po chwili wycofał się do świątyni. Tam zostaje zabity a Sano przestaje istnieć (nie mylić ze śmiercią).

ATAKI

W FORMIE POSĄGU

Laser

Z jego oka wystrzeliwuje laser zadający średnie obrażenia.

Moc magii

Atakiem podnosi naszego patapona do góry gdzie zamienia go w pył. Niezależnie od Pż nasz patapon po tym ataku umiera.

Wijące się macki

Całą podłogę porastają macki, które zadają ekstremalnie wysokie obrażenia. Uniknąć można piosenką DonChaka.

W FORMIE DEMONA

Laser

Z jego oka wystrzeliwuje laser zadający średnie obrażenia i zamraża.

Przebicie macką

Sano wystrzeliwuje ku naszym pataponom mackę. Po trafieniu Sano absorduje nasze Pż.

Chwyt i śmierć

Sano łapie naszego patapona. Wpatruje się w "jeńca", aż się spali.

Plazma

Z jednej z macek strzela stumień plazmy. Zadaje wysokie obrażenia i podpala.

Piekielny Wir

Sano wzlatuje wyżej. Pod nim zastaje zaznaczony obszar śmierci. Każdy patapon który tam stoi zostaje wessany i zabity.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki