FANDOM

Potężny Gad jest starożytnym bożkiem, który zostaje wskrzeszony w grze Patapon: Kraniec Świata. Jest 3 od końca bossem gry.

Tokagemu god.jpg

Tokagemu w formie bożka

Opis
Edytuj

Tokagemu jest bożkiem prehistorycznych plemion, był opiekunem gadów i pokarmu. Czcili go pod nazwą Potężny Gad.

Pewnego dnia spotkał Arcybiesa (wtedy był tylko jeden), który zaoferował mu potęgę, dzięki której mógł zrzucić z niebios nawet Kamiego.

Toka podpisał pakt z Arcybiesem. Kami, dowiedziawszy się o tym, zabrał mu całą moc, zmieniając go w pierwszego, starożytnego członka plemienia Seiwarunon. Mimo to, Toka miał wystarczająco mocy, by z pomocą różnych przedmiotów stworzyć czterech synów- Ród Dodongi

Wyczerpał wielkie zasoby własnej energii, umierając w Panteonie Mrocznych jako Przeklęty Bożek

Niestety, w Patapon: Kraniec Świata pojawia się nowy Mroczny Bohater, Rydwanis Srebrolis (lis), który przy pomocy klucza do Panteonu Mrocznych wskrzesza plemię Seiwarunonów oraz samego Tokagemu. Seiwarunonowie powstali w tym samym czasie co patapony, lecz w odległych miejscach. Wymazani jednak zostali z istnienia z powodu tajemniczej siły.

Rydwanis pomaga zdobyć Tokagemowi potrzebne przedmioty, by znów zamienić się w bożka.

Jako bożek zadaje trujące, poświęcające oraz wprowadzające w zachwianie.

O atakach "poświęcających" i innych nowych efektach statusu tutaj.

WyglądEdytuj

Jako SeiwarunonEdytuj

Jest zupełnym odmieńcem wśród Seiwarunonów. Każdy z nich wygląda jak patapon z ogonkiem, zielonym białkiem w oczach i białymi źrenicami oraz malutkimi kolcami na głowie.

Natomiast Toka ma jasno-limonkową źrenicę oraz kropki na całym ciele, równiesz na białku. Inaczej od Seiwarunonów ma wielkie kolce, długi ogon oraz szpony na nogach. Jego bronią jest włócznia-trójząb Yarizado.

Tokagemu.jpg

Tokagemu jako Seiwarunon

Edytuj

Jako bożekEdytuj

Na głowie posiada trzy "włosy" podobnie do synów, dolną paszczę zielonego koloru oraz trzy pary czerwonych oczu z neonowo-zielonymi źrenicami. Ma wiekie ręce z dużymi, zielonymi szponami i odstającymi "łokciami". Na nogach ma kolce oraz pazury koloru zielonego. Jego ogon, rozłożony ma 30 metrów długości. Na jego końcu znajduje się kolec-sztylet.

Całe ciało pokrywają czerwone znaki (jak u synów).

Ataki jako SeiwarunonEdytuj

Pierwszy raz Tokagema spotkamy na piątej misji w fabule. Atakuje nas wraz z Yuminonami i Tatenonami.

Ostatni raz w tej formie spotkamy go przed i po pokonaniu go jako bożka. Po walce wypada z niego Yarizado

Rzut włóczniąEdytuj

Tytuł mówi wszystko!

Zadaje trujące i słabe obrażenia.

Wężowe KłyEdytuj

Rzuca w nas trującymi kłami, słabe obrażenia.

Tryb BohateraEdytuj

Rzuca włóczniami dalej, a w miejsce trafienia z ziemi wysuwają się duże Wężowe Kły.

Mimo, że nie jest on nawet zwykłym bohaterem z Patapon 2, to wciąż jego moc pozwala mu na Tryb Bohatera, gdyż po wejściu do Zbrojowni w zakładce Postacie>Mroczni Bohaterowie Tokegemu tam jest.

Ataki bez szału- bożekEdytuj

Chłap TrachEdytuj

Obiema rękoma próbuje złapać nas, jakby chciał nas przytulić, lecz zatruwa i wprowadza w zachwianie. Uniknij używając Pon Pata.

Ogień Mrocznego PanteonuEdytuj

Podobne do ognia Rodu Dodongi, ten ogień jest zielony i poświęca jednego z naszych pataponów, w tym Uberhero. Uniknij używając Pon Pata lub Don Don.

Runiczne ZaklęcieEdytuj

Z Toki wylatują runy, formują się w kulę i wlatują w naszą armię. Uniknij używając Don Don.

Głód NieokiełznanyEdytuj

Robi krok i próbuje połknąć nasz oddział, tak jak Ród Dodongi.

Ataki w szale- bożekEdytuj

W szale atakuje szybciej i słabiej oraz ma słabszą obronę,

TerraformacjaEdytuj

Uderza pięścią w ziemię sprawiając, że z ziemi wyrastają kamienie. Uniknij używając Don Don lub Pon Pata

ŻniwoEdytuj

Pazury jego lewej ręki zaczynają świecić, po czym zamachuje się próbując zaatakować nasz oddział. Śmiertelne obrażenia. Uniknij używając Pon Pata.

Mam nadzieję że wszystko gra ;) Super-Sonic-Fire1 aka NeusWolfEdytuj

wszystkie błędy zgłaszać!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki