Strona w budowie.gif

Ledwie zaczynam

Uznałem, że moja poprzednia gra jest kiepska, więc tworzę nową.

FabułaEdytuj

Akcja rozgrywa się ponad 1000 lat po części trzeciej. Patapony dalej posiadają koniec świata i tereny za tęczowym mostem, lecz utraciły stary ląd (ten, na którym rozgrywa się akcja w części drgiej) na rzecz Karmenów. Zadaniem gracza jest odzyskać te tereny. Do Karmenów przyłączają się również Kościulce, tworząć potężne i ufortyfikowane miasto-państwo na lodowych terenach. Na szczęście, gracz ma wsparcie Zigotonów, z którymi sojusz jest naprawdę silny, do tego stopnia, że można werbować Zigotony do swojej armii.

CDN nastąpi, kiedy Tydeus zakończy robotę z krainami, są mi one bardzo potrzebne do tego artykułu. W tym czasie prawdopodobnie pojawi się mechanika gry i Rarepony.

Klasy, Rarepony, inne badziewiaEdytuj

Parę informacji :

  1. W dobywanym ekwipunku nie podaję hełmu, każda klasa go posiada.
  2. Wywaliłem umiejętności do ustawienia, są tylko klasowe.
  3. Rarepony można dowolnie kombinować z klasami.
  4. Klasy odblokowujesz ulepszając dane Rarepony na poziom 10, w dowolnym drzewku. np. 

Yabayari (dawniej Yarida)Edytuj

Jak łatwo się, domyślić, to samo co w poprzednich cęściach gry - odpowiednik Yaripona. Używa :

  • Włóczni od początku
  • lanc od poziomu 5

W mojej grze włócznię zawsze rzuca pod ostrym kątem, tzw. tak jakby się bronił.

Kibada (dawniej Kibadda)Edytuj

Kibapon. Choć w mojej grze nie ma Pyokoridera, to Kibada nie może używać tarcz. Ekwipunek:

  • Koń od początku
  • Bojowy koń od poziomu 7
  • Włócznia od początku (poziom 3)
  • Lanca od poziomu 5
  • Kopia od poziomu 10

Tryb bohatera jest taki sam, jak w Patapon 3.

ToruoriEdytuj

Toripon. Znacząco różni się od tego w Patapon 2. Lata tuż nad ziemią. Ekwipunek:

  • Ptak od początku
  • Włócznia od początku
  • Oszczep od poziomu 5

Tryb bohatera: PonChaka ~~ PonChaka, kombinacja PonPon. Pocisk przenika wrogów.

Shahoan (dawniej Cannasault)Edytuj

Jego nazwa pochodzi od japońskich słów pojazd i halabarda. Ekwipunek :

  • Rydwan od początku
  • Halabarda od początku
  • Zaprzęg od poziomu 10

Tryb Bohatera : PonPon, kombinacja tak samo. Bohater podjeżdża do przeciwnika i zadaje trzy szybkie cisy, poczym równie szybko wycofuje się. 

Tateba (dawniej Taterazay)Edytuj

Odpowiednik Taterazaya. Jest bardziej "tankowaty", przypomina połączenie z Guardirą. Ekwipunek:

  • Tarcze od początku
  • Miecze od początku
  • Maczugi od poziomu 5
  • Włócznie od poziomu 10
  • Szyszaki od poziomu 12

Tryb Bohatera: PonChaka ChakaChaka, kombinacja ChakaChaka. Heros da niewrażliwośc na WSZELKIE obrażenia całej drużynie, lecz 5% przechodzi na niego samego. 

Omoda (dawniej Tondenga)Edytuj

Jest mniej tankowaty. Ekwipunek:

  • Tarcze od początku
  • Naramienniki od początku
  • Halabardy od poziomu 5
  • Buzdygany od poziomu 6
  • Szyszaki od poziomu 12

Tryb Bohatera: PonPon, kombinacja tak samo. De Facto to samo co w Patapon 3, ale mniejszy zasięg i wolniej.

RareponyEdytuj

Wkrótce

PrzyzwaniaEdytuj

Istnieją cztery przyzwania. Wszystkie poza Yarigamim zdobywamy podczas kontr - istnieję 5% szans, że po wygranej kontrze otrzymamy Tategami, 2% na Mahogami, oraz tylko 0.5% na Kazegami. Wersje super należy kupić, i można to zrobić tylko wtedy, kiedy posiadamy normalną wersję.

YarigamiEdytuj

Pierwsze przyzwanie w grze. W przeciwieństiwe do poprzedniej części, teraz włócznie nie lecą, nas sam koniec, lecz cały czas, zadają jednak mniejsze obrażenia. Zdobywamy je od Majidongi na trzecim poziomie. Ulepszenie do wersji super kosztuje trzydzieści tysięcy Ka-ching i sprawia, że włócznie wybuchają..

TategamiEdytuj

Drugie przyzwanie, Działa dokładnie tak samo jak poprzednio, z tą różnicą, że nie da się "przejść" przez nie, zaś powolne posuwanie się zadaje mniejsze odrzucenia i silniej odrzuca. Wersja super kosztuje piędziesiąt tysięcy Ka-Ching i zwiększa zasięg tarczy.

MahogamiEdytuj

Trzecie przyzwanie w grze. Działa tak samo jak Yamagami, jednak nie tworzy gorących piasków. Wersja super kosztuje sześćdziesiąt tysięcy Ka-Ching i dodaje meteoryty podobne do tych Hero Mahopona.

KazegamiEdytuj

W przeciwnika uderza potężny wicher, zadający wszystkie efekty statusu, silnie odrzucający i wprowadzający duże obrażenia. Wersja super kosztuje sto tysięcy Ka-ching. Zadaje ona o wiele silniejsze zamrożenie (przyzywa również śnieg) i nie pozwala przeciwnikom podejść nawet na krok (możesz się cofnąć, ale nie pójdziesz do przodu).

Balans i równowagaEdytuj

Bossowie zadają większe obrażenia. Bohowie mają więcej Punktów Życia i mniej demejdża w stosunku do siebie, przez co na Kontry stają się bardziej ciekawe - konec kampierady z powodu jednego Cannogabanga.