FANDOM

Oto fabuła (przedstawiona w formie książkowej [długa!]) A więc zaczynamy:

Prolog

Bohater poświęcając duszę za Patapony dopełnił się czynu, na który nikt inny by się nie zdecydował. Oślepiony przez dziwne światło myślał o Księżniczce, Krukolcu, Pataponach i przyszłości... Ale czym byłaby przyszłość bez bohaterów? Odważnych śmiałków patrzącym śmierci w oczy, którzy poświęcają życie na rzecz dobrego jutra. On wcale się nimi nie czuł. Czemu? Zadał sobie pytanie "Ćóż takiego uczyniłem, aby stać się bohaterem? Jedynie dałem się zwieźć i uwolniłem potężne istoty, które niemalże zniszczyły cały świat, później musiałem je powstrzymać, naprawiłem wyrządzoną przez siebie szkodę... nie zasługuje na miano bohatera i noszenia maski!". Światło nagle zgasło, a oczom jego ukazał się sztorm. Potężne fale uderzały w ogromny klif na horyzoncie.

-Czy to... kraina, o której opowiadali mi inni? Ojczyzna Zigotonów?- wyszeptał

Były to tereny dawnych walk pomiędzy Zigotonami, a Pataponami. Odsunięte na zachód miejsca kontynentu rządzonego przez Kharmę. Jest to pustkowie. Mroźnie i nieprzyjazne środowisko stało się domem wielu dziwnych istot. Bohater spostrzegł, że jest na wzniesieniu połączonym z klifami.

-Wielki Pataponie! Chcesz wystawić mnie na próbę?- rzekł.

Jednak odpowiedzi nie usłyszał. Nie było nawet dźwięku bębnów. Czuł się opuszczony, bezradny. Postanowił nie czekać długo, gdyż nadchodził zmierzch, a nie miał żadnej broni przy sobie. Chodząc po półwyspie dostrzegł jaskinie. Podszedł do niej. Gdy był już wystarczająco blisko stwierdził, że nie ma tam żadnych dzikich zwierząt. Wszedł do kryjówki. W grocie było wilgotno i zimno. Oświetlona część była niewielka. Ciemność mogła skrywać wiele rzeczy. Nagle bohater usłyszał ryk dużego zwierzęcia. Ukrył się w ciemnościach, aby ten go nie zobaczył. Potknął się o coś i upadł na ziemię, a jego maska wydała głośny dźwięk, który usłyszało zwierzę. Gdy zbliżyło się do jaskini spostrzegło go i powoli podchodziło do niego. Był to Niedźwiedź Szkarłatnooki. Po odkryciu przez Zigotony tę część kontynentu stały się groźniejsze od smoków. Walka na pięśći była bezsensowna. Bohater zaczął szybko szukać czegokolwiek do obrony. Znalazł miecz pokryty rdzą. Niedźwiedź zaszarżował na niego. Zanim się spostrzegł miał już ostrze w sercu. Zdążył jednak poważnie zranić wroga. Heros położył się na ziemi okrwawiony. Mdleje z nadmiernego upływu krwi. Zrozumiał, że nie jest niepokonany. Została jedynie nadzieja. Bohater patapońskich legend kona przy ciele dzikiego zwierzęcia. Nie ma szans na przeżycie.

-Wszechmogący! Proszę, nie pozwól mi umrzeć! Nie teraz! Nie zasłużyłem na obejrzenie Tego! Chce się jedynie ostatni raz spotkać z Księżniczką!- Krzyczy

Czas mija. Jest go coraz mniej. Patapon mdleje.

Akt 1.

Bohater... czasami zdarza się, że niektórzy uważają siebie za bohaterów nic nie robiąc. Prawdziwym bohaterem jest jednak ten, kto się do tego nie przyznaje. Nie ze skromności. Z poczucia winy. Jedynie prawdziwy bohater umie czuć się za coś winny.

Świat na chwile znikł mu z oczu. Poczuł nagle wiatr we włosach. Usłyszał fale łagodnie odbijające się od brzegu. Wyczół zapach Zigotońskich ziół leczniczych. Otworzył oczy. Znajdował się z dala od tamtego miejsca. Nie mógł się ruszyć. Był strasznie obolały. W miejscu rany na biodrze znalazł się bandaż. Wstał, zaczął się rozglądać ale nikogo nie zobaczył. Spostrzegł, że jest na plaży. Kto go uratował? Komu ma być wdzięczny? Tego na razie nie wiedział.

-Co mam robić? Gdzie się udać? Wszechmogący odpowiedz... 

Nie wiedział, co ma uczynić. Spędził sporo czasu na zastanawianie się nad sytuacją.

-Sprawa wygląda tak: wylądowałem na wyspie Zigotonów, zaatakował mnie niedźwiedź i znalazłem się tu... chwila! Jeżeli to ojczyzna Zigotonów to może uda mi się do nich dotrzec i popłynąć statkiem na wyspę Pataponów-rozmyślał.

Jednak nie mógł przeżyć dnia bez odpowiedniego uzbrojenia. Dzień mijał, a lepiej nie znajdować się w nocy na tym terenie.

CDKS (Ciąg Dalszy Kiedyś Tam)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki