FANDOM

Patapon 4 "Sekrety Zigotonów"Edytuj

Fabuła:Edytuj

  • Po pokonaniu Arcypandary dzielne patapony doszły do krańca świata,nagle zobaczyły Zigotony razem z ich generałem Gong"The Hawkey niszczące serce świata. Uberhero próbował ich powstrzymać razem z Tonem,Chinem i Kanem ale jednak na próżno. Zigotony rozbiły serce świata i wyleciało z niego 3 okropnych demonów i dziwna maska.... Gong podniósł maske i nagle stał sie demonem Zigotonem.Razem z 3 demonami Zigotony uciekli w dalekie kąty świata aby zemścic sie na pataponach gong porwał Panią Meden. Uberhero wraz z Tonem, Chinem i Kanem wyruszyli w podróz aby powstrzymać Gonga.

Nowe Klasy:Edytuj

Obopon-Dekapon który ma olbrzymie rogi dzięki nim może zasarżować wsród wrogów.

 Charipon-Polepszona wersja Charibassy która przed rydwanem ma ustawiony olbrzymi laser.

Pirchekpon-Patapon jezdzący na pircheku podczas komendy pata pata pata pon leci on w powietrzu natomiast na pon pon pata pon atakuje mieczem. Po śmierci pircheka patapon zmienia sie w taterazaya.

Kibadapon-Ulepszona wersja Kibbady kon może taranowac przeciwników natomiast patapon atakuje przeciwników armatą w ręce.

Mapa świata Patapon 4:

-Poligon Zigotonów lvl 1

-Pole wulkaniczne lvl 2-4

-Ruiny Karmenów lvl 4-8 Boss: Demon-DetaKarmen MiniBoss:Ormen Karmen

-Czerwone Morze lvl 8-10

-Zamki Zigotonów lvl 10-15

Ruiny Kościulców lvl 15-18 Boss: Demon-Kardonga MiniBoss:Ganodias

Dodonpierd.png

Karny Pierdonga za wstawianie cudzych grafik bez pozwolenia.

Kosa Generała Gonga.jpg

Kosa Generała Gonga, jedna z Elitarnych broni.

 Ziemia Zigotonów lvl 18-20

Pałac Zigotonów lvl 20-25

Pałac Zigotonów (3 poziomy) lvl 25-30 Boss:Gong'The hawkey,Gorduru MiniBoss: (Brak)  Po pokonaniu Gonga i 3 demonów zigotony stają sie posłuszne pataponom a meden zostaje uratowana...Jednak w ukrytych lochach spoczywa tajemnicy grób w którym są dziwne pieczęcie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki