FANDOM

Patapon 4: Wojna PlemionEdytuj

Rozdział pierwszy. Narodziny Księcia i Wojny Pataponów i Zigotonów z Vaxerponami.Edytuj

Patapony wyzwolone od klątwy Arcybiesów i po poświęceniu Uberherosa zaczęli rozwijać własną nową cywilizację. Robili oni liczne kolonie a także podpisali sojusz z plemieniem Zigotonow. na Królowe pataponów wybrano kapłankę Meden. Meden na dowód pokoju pomiędzy obydwoma plemionami ożeniła się z nowym królem Zigotonów Kingiem. Małżeńskiej parze życie wiodło się dobrze a ich plemiona rozwijały się w najlepsze. Do Meden doszła nowa wiadomość od królewskiego posłańca. Ogromne Plemię Vaxerponów podbijały cywilizację na południu. Następnych  ich celem były właśnie Patapony i Zigotony. Meden przygotowywała wojsko i kazała odbudować zniszczony Ziggerzank. Meden zwołała najlepszych Patapońskich i Zigotońskich strategów aby zaplanować obronę Królestwa patapońskiego i Zigotońskiego. Parę dni później Meden poczęła dziecko. Było ono płci męskiej a wygląd miało po matce. Nie wyglądało ani trochę jak Zigoton. Wszyscy radowali się z narodzin księcia Asapona (tak miał na imię).

Dwa miesiące później nastąpił długo oczekiwany atak Vaxerponów. Byli oni bardzo umięśnieni. Wyglądali jak trójkąty, a kolor ich oczu był niebieski. Meden w obawie o swoje dziecko oddała Asapona pod opiekę swojego przyjaciela mistrza Mastertona. Był to brat Kinga, ojca Asapona. Meden dowodziła wojskami Patapońskimi i Zigotońskimi. Wojna była wyrównana. Król Vaxerponów Victor Wielki rzucił się na Kinga. King bronił się z całych swoich sił. Niestety Victor odciął rękę Kingowi, a ten umierając zdołał wykrzesać tylko "Asapon". Meden nie wiedziala o smierci męża zajmując się strategicznymi rozkazami. Nie było już wyjścia. Meden musiała użyć ulepszonego Ziggerzanka. Czołg rozgromił całą przednią armię Vaxerponów. Z rozkazu Victora wielkiego plemię wycofało się a Pataponi i Zigotoni mogli świętować zwycięstwo. Meden dowiedziawszy się o śmierci męża zaczęła płakać i wspominać dobrego Zigotona. odnaleziono jego ciało i pochowano go na Zigotońskim grobie przy ulicy Zigos. Był on dobrą osobą, zawsze cichą i pokorną. Miał niezwykły talent do walki lecz z Vaxerponami nie miał szans. Na pogrzebie nie było brata Kinga Mastertona. Był on zajęty szkoleniem małego Asapona w dżungli Ossas na terenie nie istniejącego już plemienia Karmenów.

Victor Wielki nie chciał przegrać kolejny raz z plemionami Pataponów i Zigotonów dlatego poświęcał coraz więcej czasu na szkolenie młodych Vaxerponów. Nastala oto druga wojna między Zigotonami i pataponami a Vaxerponami. Wojna przyniosła wiele ofiar i zdawali sobie sprawę z tego Królowa Meden i Król Victor Wielki. Doszło do podpisania paktu pokojowego przez obydwa plemiona. W końcu nastał pokój.

Pewnej nocy w sypialni królewskiej wybuchła bomba. była to bardzo mała bomba ale spokojnie mogła zniszczyć cały pokój Królewski. Na szczęście w pokoju Meden i zmarłego Kinga nie było Królowej. Była ona na cmentarzu i modliła się nad grobem Kinga. Jednocześnie tęskniła za swoim Asaponem. Meden dowiedziawszy się o bombie strasznie się przestraszyła. Od razu pierwszymi podejrzanymi byli Vaxerponi. Jednak nie byli to oni. Była to postać o nienaturalnie wielkich uszach. Wpełzła do pokoju bardzo cicho i podłożyła bombę, ale...kto to był ?

Rozdział drugi. Powrót Księcia i straszne Plemię Earsponów.Edytuj

Meden zapowiedziała wojnę z Vaxerponami za próbę zabójstwa. Vaxerponi nic o tym nie wiedzieli. Postać z dużymi uszami musiała chcieć aby Patapony i Zigotony skłóciły się z Vaxerponami. Meden przygotowała wojsko. Napadli na Vaxerponów. Niczego nie świadome plemię Vaxerponów nie mieli szans z Księstwem Patapońsko-Zigotońskim gdyż nie było przygotowane. Victor Wielki znienawidził księstwa. Krzyczał - Zdrajcy!. Meden nie wiedziała co dalej. Tęskniła za Kingiem i za Asaponem. Vaxerponi zostali wygnani. Wiele lat później do miasta wkroczył podejrzany Patapon. Miał on na sobie kaptur, dziwny stary strój i nosił rękawiczki. Śledził on postać z dużymi uszami...wiedział że to on chciał zabić królową. Zakapturzona postać porwała osobnika i związała. -Po co chciałeś zabić moją matkę? Odparła zakapturzona postać. - Assasin? Myślałem że assasinów już nie ma. Odparł wielko uszny, po czym powiedział. -Zaraz...matkę? KSIĄŻĘ! Zostałeś Assasinem? Wściekły książę Assasin zabił wroga. Nosił on rękawiczki gdyż trenował go master, brat Kinga, a jak skończył trening w dżungli przeszli do śnieżnych terenów. Tam przyzwyczaił się do noszenia rękawiczek. Chciał spotkać się z matką. Udał się do pałacu. Przytulił matkę, ona chciała alby został księciem ale Asapon odparł że został Assasinem dla Mastera. Master był dla niego jak ojciec. Master chciał aby Asapon został Assasinem.

Asapon chciał dowiedzieć się co się stało z jego ojcem Kingiem. Meden z trudem opowiedziała całą historię. Poszli razem na cmentarz, pomodlić się za niego. Asapon pożegnał się z matką i poszedł na misję przydzieloną mu przez zmarłego Mastera. Misją było zniszczyć plemię Earsponów. Earsponi od lat chcieli zniszczyć Pataponów i Zigotonów. Asapon usłyszał to od Mastera. Postać którą zabił była zwiadowcą z plemienia Earsponów. Asapon po cichu wkradł się do zamku, jak to Assasin. Próbował zabić króla Earsponów Wielkiego Karę ale Kara wiedział o ataku. Odbił atak i rozkazał zamknąć w więzieniu Asapona na 3 dni a później go zabić. W drodze do celi Asapona prowadziło dwóch strażników. Asapon miał wiele roni w zanadrzu gdyż był Assasinem. Łatwo zabił strażników. Kiedyś jak był mały i wychwywany przez Mastera nie znosił zabijać, ale Master wyszkolił go na cichego zabójce.

Po zamordowaniu strażników uciekł. Plemię Earsponów, a zwłaszcza wojsko było największym plemieniem na świecie i najbardziej wyszkolonym w walce. Vaxerponi mogli się przy nich schować. Vaxerponi byli bezsilni i odbudowywali cywilizację zniszczoną przez Księstwo Pataponów i Zigotonów. Chcieli się zemścić. Tym czasem plemię Earsponow szykowało plan. Bardzo rutalny plan zniszczenia Księstwa. Chcieli spalić ciała Pataponów a Zigotonów torturować w zamku. Asapon wiedział o planach Kary Wielkiego. Earsponi byli poważnym zagrożeniem dla pataponów i Zigotonów. Księstwo mieli by szanse obrony gdyby pomagali im Vaxerponi, lecz Vaxerponi byli teraz ich wrogami przez zwiadowce Earsponow. Zmarłego zwiadowce Earsponów...

Nie edytować! Prawo ma do tego wyłącznie TheWOJNAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki