FANDOM

Pewnego pochmurnego dnia w wesołym Miasteczku Patapolis żyły sobie 4 Patapony... Pierwszy Miał na Imię Bartek... Był Zielonookim niskim Pataponem nazywali go Łukomnich (Bowmunk Master)... Drugi Najwyższy z całej grupy Mateusz (Matheo523) był Złotookim zbyt bardzo ponoszącym się na emocjach Pataponem... Miał uszy kota(?). Kolejnym już trzeci Pataponem był Zenon (ZenKnight) Nudnym Emo który lubił czytać... Czwartym Pataponem był Patryk... Patryk (PiekielnaLamaElf) jest cyborponem... Pół człowiekiem, pół Mechem... Jest wielkim fanem YTP oraz TF'a... Tak rozpoczyna się wielka przygoda 4 podróżników...

Bowmunk Master (BM)Edytuj

HistoriaEdytuj

Dawno, dawno temu Bowmunk Master był Małym chłopcem tego dnia jego miasto zostało spalone a jego rodzice zostali zabici przez różne nieszczęścia... M.in. Gigantusy, Cannipony oraz co najgorsze Gavarn i jego Plemie... Bowmunk Master ukrył się w pewnej wiosce zwanej Patapolis...

Klasa i InneEdytuj

Klasa: Bowmunk

Broń: Runiczna Pięść Reamonk'a

Hero Mode: Runiczna Taktyka

~Wszystkie Patapony stojące przy Bowmunk Master'a odsuwają się do tyłu, zaczyna się kręcić a koło niego powstają runy wtedy mozesz wbić jakiś bęben:

Pon - Przywołuję Tarcze która chroni Patapony i redukuje obrażenia o 70%

Pata - Rzuca wszystkimi runami jakie powstały w czasie Hero Mode.

Chaka - Bartkowi zaczyna się świecić oko na Bardzo jasny Zielony i uzdrawia Patapony o 50% całego życia Bartka.

Don - Przywołuje małą Armię (2x Wojowników, 1x Łucznik, 2x Włóczników) zmarłych Szkieletów (Bonecrack'ów) które są przyjazne i atakują jednostki przeciwnika. (Nie reagują na Bębny same pochodzą i atakują)

YOUR TURN PATRICK.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki