FANDOM

Patapon - Legenda Dextera, to fabuła stworzona przez NaVCrassa. Będzie zawierała wiele części. Miłego czytania!
Dexter.png

Dexter ze swoim uzbrojeniem

Dexter - maska.png

Maska Dextera

FabułaEdytuj

Był to kolejny dzień. Dexter ponownie udał się do swojej pracy. Pracował jako kowal. Bardzo lubił swoją pracę, lecz chciał czegoś nowego. Chciał zaznać przygody. Postanowił wykuć sobie oręż, oraz uzbrojenie. Stworzył więc miecz, tarczę, hełm, pelerynę, naramienniki i buty. Gdy uzbrojenie było gotowe, postanowił wzmocnić je platyną. Zbroja sama w sobie nie była zbyt ciężka. Była wykonana z lekkiego metalu, więc Dexter mógłby się z w niej swobodnie poruszać.  Z platyną też poszło mu dobrze. Zbroja nadal była lekka.
Miecz Ulthar.png

Miecz Ulthar

Tarcza Ulterar.png

Tarcza Ulterar

Hełm Ulther.png

Hełm Ulther

Peleryna Ulthah.png

Peleryna Ulthah

Naramienniki Uldyxa.png

Naramienniki Uldyxa

Buty Ulbum.png

Buty Ulbum

Postanowił nazwać swe uzbrojenie. Nazwał je następująco:

- Ulthar (miecz),

- Ulterar (tarcza),

- Ulther (hełm),

- Ulthah (peleryna),

- Uldyx (naramienniki).

Postanowił przekazać komuś kuźnię, na czas podróży. Przekazał ją swemu czeladnikowi, Vorahowi. Odwiedził też swego byłego mistrza, Cannoridera. Ten doradził mu, by ulepszył swój miecz cenną rudą - Palladium.

Dexter postanowił nie zwlekać. Przyłączył się do kampani Pataponów, którze wyruszały na atak obozu Zigotonów. Zanim jednak miała nadejść bitwa, przywódca musiał przeprowadzić na wojownikach odpowiednie szkolenie. Dexter przeszedł odpowiedni trening. Nie był doświadczony. Siły nie było mu brak. Był przecież kowalem. Z trudem próbował opanować technikę. Nie walczył niczym innym, jak tylko swym mieczem, Ultharem. Najlepiej wychodziło mu parowanie tarczą.

Nadszedł w końcu ten dzień. Dzień, w którym przywódca kampani sprawdzał doświadczenie rekrutów. Ponad połowa wojowników musiała powrócić do koszar, lub sobie odpóścić. Przyszła kolej na Dextera. Przywódca kampani znał Dextera. Bardzo zdziwiło go, co w jego armi robi kowal Dexter. Wiedział też, że Dexter zawsze miał problemy z walką. W pierwszej kolejności Dexter musiał rozwalić kilka przeszkód, w jak najszybszym czasie. Udało mu się to w rewelacyjnym czasie. Drugim zadaniem było parowanie tarczą. Za murem było kilka pataponów, które strzelały w Dextera. Miał on robić uniki. Udało mu się to. Wszystko poszło mu rewelacyjnie. Został w kampani. Przywódca był zdumiony. Zlecił jednemu z wojowników dostarczenie pożywienia na kampanię. Powiedział gdzie będą z kampanią dokładniej za jakiś czas. Tam miał je dostarczyć. Przywódca wyruszył, wraz ze swą kampanią. Wojowników ogółem było dwudziestu. Trafili na małą grupkę Karmenów. Przyczaili się, po czym zaatakowali. Wygrali. Dwóch pataponów zostało rannych, przez co musieli powrócić do obozu.

Dalej podróżując, odnaleźli wieżę Ziotonów. Czym prędzej próbowali ją zniszczyć, nim Zigotonowie z wieży ich zastrzelą. Wszak Pataponom się udało, lecz poniesli straty w wysokości 7 pataponów. Zostało już tylko 11, a resta musiała iść do obozu, ponieważ byli ranni. Dexter wiedział, że mając 10 wojowników i przywódcę walka z obozem nie będzie należała do najprostszych.  Kolejnym posunięciem przywódcy była brama obozu zigotonów. Patapony szybko ją rozwaliły i ruszyły na obóz. Dexter został ranny w prawę ramię, ale nadal mógł walczyć. Północna część obozu została przejęta. Kampania posunęła się na wschodnią część. Potem na zachodnią. Na południowej było trudniej. Było tam wielu zigotońskich magów. Przywódca nie miał już wielu sił, lecz wiedział, że nie może się poddać. Rzekł:

- Ruszamy na Ratusz!

Tak też uczynił. Drzwi padły na parę ciosów. W ratuszu czekał odwieczny wróc Przywódcy - Gong The Hawk Eye. Dexter ruszył na zbrojnych, a przywódca na Gonga. Walka była zacięta. Walczyli ramię, w ramię. Reszta kampani walczyła ze strażnikami ratuszu, oraz lekką piechotą. Przegrali. Dexter walcząc ze zbrojnymi zauważył klęskę kampani. Został prtzywódca, Dexter, oraz dwóch wojowników Patapońskich. Reszta leżała, nie mając sił walczyć. Nie mogli z resztą powstać, byli zbyt ranni. Dexter pokonał ostatniego zbrojnego. Przywódca kontynuował walkę z Gongiem, a Dexter i wojownicy rzucili się na lekką piechotę. Walka była ciężka. Dexter i wojownicy nie mieli już sił. Wojownicy padli, a Dexter wyruszył na pomoc przywódcy.  Gong postanowił pokonać wpierw Dextera, ponieważ zależało mu na przywódcy. Podskoczył więc i cisnął kosą w Dextera. Dexter udeżył twardo w ścianę ratusza. Nie miał już sił, by wstać. Przydódcy wystarczyła chwila nieuwagi Gonga i uderzył mocno Gonga. Gong upadł, po czym wstał. Walczyli dalej. Przywódca nie miał już sił, lecz walczył dalej. Niestety.. przegrał. Gong wykorzystując zmęczenie Przywódcy, wiedział, że przywódca ma już słaby umysł. Postanowił się zdublikować. Przywódca nie wiedział który to Gong, a którzy to kopia. Miał już tak zmęczony umysł, że za nic nie mógł ich rozróżnić. Gong zamachnął kosą i uderzył przywódcę. Był to koniec. Kampania poległa. Ci, którzy zdołali uciec.. uciekli do obozu. Reszta, która została w pół żywa na polu bitwy została pojmana przez Zigotonów. Wtrącono ich do lochów. Pierwszy obudził się Dexter. Nie mógł wstać. Miał złamaną nogę. Zastanawiał się, co z resztą kampani. Gdzie teraz są. Rozglądał się. Już wszystko było jasne. Są oni w innej części lochu, tak jak też on sam. Dexter nie wiedział jak się wyplątać, ale miał jeszcze zdecydowanie za mało sił na cokolwiek. Postanowił udać się na sen.

Dopisek od Rainbowa:Edytuj

Sorry, że ci tu pisze Nav, ale Palladium, czyli po polsku pallad to nie metal, lecz pierwiastek chemiczny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki