FANDOM

Logo 2.png

Logo

Postacie
Edytuj

Arafar Biały OrzełEdytuj

BiografiaEdytuj

Urodzony w małej wiosce żył spokojnie lecz gdy napadły na nią Zigotony został uratowany przez Doruka Czarną Strzałe został szybko włączony do zakony przez co jest wysokiej rangi. Według mistrza zakonu on jest Tym Jedynym

BrońEdytuj

Walczy mieczem i tarczą jego miecz to przerobiony Lodowy Miecz na Święty Miecz (zamiast niebieskiego jest żółty) a jego tarcza jest zwykła.

WyglądEdytuj

Jest zwykłym Pataponem jedyne co go wyróżnia to skrzydła (Na których nie może latać).

Doruk Czarna StrzałaEdytuj

BiografiaEdytuj

Jest synem niewolników Karmenów poprowadził powstanie i dołączył się do zakonu jako Mistrz Łuku. Prowadził takim misją jak: Złodziej Białego Kacheeka, Balista Mroku i Czarna Róża. Jest dowódcą Wielkiej Trójcy.

BrońEdytuj

Walczy Czarnym Łukiem i Czarnymi Strzałami lecz od czasu do czasu woli Czarną Kusze

Wygląd Edytuj

Zwykły Patapon lecz ma swoją ulubioną czarną peleryne.Edytuj

Farunn ŁowcaEdytuj

BiografiaEdytuj

Mieszkał w Wiosce Łowców był synem Mistrza Łowców został zabity przez Mistrza Nekromantów Nexrona lecz w zakonie został Oczyszczony.

BrońEdytuj

Walczy dwoma włóczniami.

WyglądEdytuj

Ma wiecznie przymknięte oko i gwiazde na powiece.

HistoriaEdytuj

PrologEdytuj

Wstawaj! - Krzyczał jakiś głos nademną - Szybciej! ARAFAR! - Wrzeszczał najwidoczniej Farunn - Żyje żyje - Odpowiedziałem - Jak żyjesz to łap za broń potrzebujemy pomocy! - Krzyczał Doruk. Więc wstałem podniosłem moją broń i wpadłem w wir walki - Jest ich coraz więcej! - Wrzeszczał Doruk - Nekromanci Kościulca na trzeciej! - Krzyknołem - Widze już ich załatwie - Powiedział Doruk. Walczyliśmy dobrą godzine ale potem postanowiliśmy się wycofać do Wieży Oka. Biegliśmy i biegliśmy ale wrogowie nas gonili - Szybciej! - Popędzał nas Farunn. Gdy dobiegliśmy coś wybuchło a dalej widziałem jedynie ciemność...

Epizod 1Edytuj

No więc jak to się zaczeło cuż tak jak się mogło otóż mieszkałem w małym domu w małym mieście aż pewnego dna przyszedł do mnie pewien Druid i rzekł - Hmmm Arafar? - Tak to ja - Odpowiedziałem chodź nie pamiętam kiedy ktoś ostatnio tak mnie nazywał - A czego Pan szuka? - Spytałem - A czego moge szukać? - Odpowiadał - Zigotonów? - Tak to mogło być głupie - Odpowiedziałem - Hmmm głupie mówisz hmmmm - Zaczynał myśleć Druid - Przepraszam ale zaraz otwieram sklep i musze się zmywać - Powiedziałem. Druid chwile postał potem odwrócił się i powiedział - Może jednak poszukam Karmenów - Nie nie niech pan nie mówi tego jeszcze raz! - Ostrzegłem go - A bo co? - Spytał - Bo bo... bo tak - Odpowiedziałem - Heh Karmen! - Krzyknął i aktywołał mój system anty włamaniowy. Spojrzał na mnie i rzekł - Więc syn Doranura nie chce iść na przygode co? - Spytał - Oczywiście, że chce - Odpowiedziałem - Tylko nie mam ekwipunku - To chodź za mną - Odpowiedział. Poszedłem lecz nie wiedziałem, że teraz moje życie diametralnie się zmieni...

WAŻNEEdytuj

Przyjme pomysły na dalszą fabułe i postacie!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki