FANDOM

Do kasacji Crew (dyskusja) 18:04, kwi 5, 2014 (UTC)

Jest to opowieść o przyszłej destrukcji świata, która została przepowiedziana przez Meden. Takowemu zdarzeniu ma zapobiec pasterz Drat.
Proroctwo.png

logo

Drat.png

Drat z kosą postawioną na sztorc(kosa bojowa)

FABUŁAEdytuj

Meden modląc się w świątyni Wszechmogącego napadła okropna wizja końca świata. Zwołała wszystkie Patapony w jedno miejsce. Meden stwierdziła, że by powstrzymać apokalipsę ktoś musi ruszyć na Kraniec Świata odnieść zabrany przed laty stamtąd Kryształ Ziszczenia który posiada czarnoksiężnik Achjasz. Na ochotnika zgłasza się Drat. Najpierw udaje się do Retona który uczy go walki i magii. Wtedy Heros dostaje od kapłanki Księgę Wielkiego Proroka i rusza w świat.

Na początku Drat radzi sobie świetnie, lecz później o mało nie co zginął przez Dodongę, przed którym uciekł. Przez trzy dni Drat szedł bez żadnych przygód. Czwartego dnia spotkał trolle którzy chcieli go zabić, ale Heros powiedział, że jeśli odpowiedzą mu ile ptaków leciało na niebie tego dnia obsypie je złotem. Głupie trolle zastanawiały się tak b
Achjasz.png

Achjasz

na długo cieszył się swoim "zwycięstwem", ponieważ został porwany przez bandytów którzy mieli sprzedać go jako niewolnika. W namiocie Drat wymyślił kolejny fortel. Zawołał bandytów którzy w tym czasie grali w pokera. Powiedział im, że dwóch z nich oszukiwało poczym rozgorzała walka Drat rozciął węzły jednym z upuszczonych mieczy, zabrał wszystko co jego i uciekł. Bandyci gonili go przez dwa dni, aż darowali sobie.

Tydzień po poprzednich wydarzeniach...

Drat idąc przez las spotkał starca który zbierał zioła. Heros zaczął wypytywać go o Achjasza. Starzec nie odpowiadał. Po chwili odszedł. Drat zdziwiony szedł dalej nie wiedząc, że był to sługus Achjasza. Gdy Drat szedł dalej został uderzony ciężkim przedmiotem w głowę i upadł nieprzytomny. Obudził się w lochu z drugą osobą. Zapytał od razu gdzie są. Mros(bo tak nazywał się owy współwięzień) odpowiedział, że nie ma pojęcia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki