FANDOM

Ponponabczapon.png

Pon Pon Abczapon!

Patapon: Abczakird edition to przeniesienie świata "Przygód Painto" do świata Pataponów.

FabułaEdytuj

1 kwietnia 2014 roku, wyznawcy Abczakirda zbierają się pod magicznymi drzwiami, które mają zaprowadzić ich do nieba. Paintopon jednak nie jest pewien co do autentyczności tych drzwi - zauważa metkę. Ksiendzopon uspokaja go mówiąc, że to "dla niepoznaki" i przechodzi o obrzędu poświęcenia drzwi.

Okazuje się, że Paintopon miał rację. Drzwi tak naprawdę były z Chin, a z nich wyszedł Harry Potter, który po kłótni z Ksiendzoponem, zabił go.

Na szeczęście pojawia się Abczakird z korbką z drewna nierdzewnego, która daje wiernym. Wskrzesza on również Ksiendzopona slowami "Kręć se w lewo, kręć se w prawo, wstawaj Marian, będzie klawo". Po chwili Abczakird ogłasza wyprawę do Stalowego Wigwamu po Korbkę Przymierza, która zjedna Patapony oraz korbistów.

Podczas szykowania prowiantu i wiary, facetopon proponuje wzięcie sucharów. Okazuje się jednak, że Abczakird zabrał suchary wcześniej i zamiast nich proponuje Łiskasa. Paintopon nie jest pewien co do tego pokarmu - zauważa bowiem, ze to karma dla kota. Abczakird uspokaja go, mówiąc, że poświęcił to i teraz jest jadalne. Ksiendzopon pyta się, czy suchary są poświęcone na co otrzymał odpowiedź na tym samym poziomie - "Nie zadawaj głupich pytań".

Podczas podróży, Ksiendzopon zauważa "grupę pogan na horyzoncie". Abczakird próbuje ich nawrócić. Okazuje się jednak, ze to słudzy Prądotwórcy - odwiecznego wroga korbizmu. Ksiendzopon nie wytrzymuje i próbuje ich zaatakować. Abczakird w ostatniej chwili go powstrzymał.

Facetopon trollował jednego z pogan. Ten, zdenerowowany z powodu trolla, zagroził zesłaniem gniewu Prądotwórcy. Grupa Korbistów jednak wybuchła śmiechem. Facetopon jednak powiedział do poganina "Panie, pan jesteś dupa wołowa", co spowodowało zesłanie gniewu Prądotwórcy.

w budowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki