Ninjaso to klasa postaci w Patapon 4: Fall of Patapons. Jest on hybrydą Gwardzisty i Myamsara.

EkwipunekEdytuj

Ninjaso.png

Ninjaso z nożem

  • Noże od odblokowania
  • Sztylety od 5 poziomu
  • Katany od 10 poziomu
  • Miecze Gwardzisty od 18 poziomu
  • Czakramy od 30 poziomu
  • Napierśniki od odblokowania
  • Naramienniki od 4 poziomu

Hero Mode: Mgiełka!Edytuj

START: PON PON CHAKA CHAKA - PON PON PATA PON

COMBO: Combo niemożliwe

Ninjaso tworzy mgłę i wchodzi w głąb niej, wrogowie go nie widzą. Ninjaso przemieszcza się grzybkiem analogowym, a gdy znajduje wroga, automatycznie wyskakuje i zadaje obrażenia najbliższym wrogom.

Dark Hero Mode: Różowa Chumrka Zagłady!Edytuj

START: PON PON PATA PON

COMBO: Combo niemożliwe

Ninjaso wskakuje na Różową Chmurkę i patroluje teren. Gdy zobaczy wroga, wskakuje na niego (działa również na bossów) i dźga swoją bronią, zadając obrażenia i zatruwając.

OdblokowanieEdytuj

Ninjaso możemy odblokować zabijając Tarantosa w misji Mistrz Asasynów (Punkty Gbura) lub oszczędzając go i na jego zlecenie wyeliminować Farehona Robomena (punkty Przyjaciela).

Umiejętności klasoweEdytuj

  • Cichy zabójca - Ninjaso szybciej eliminuje wrogów. Zdobądź przez częste eliminowanie wrogów.
  • Wiatr - Ninjaso szybciej atakuje wrogów, dodatkowo zatruwając ich. Zdobądź przez częste eliminowanie wrogów. Umiejętność lepsza od Cichy zabójca.
  • Asasyn - Ninjaso bardzo szybko eliminuje wrogów, dodatkowo podpalając ich. Zdobądź przez częste używanie Hero/Dark Hero Mode. Umiejętność lepsza od Wiatr.
  • Mentor - Ninjaso natychmiastowo odbiera 70% życia wrogom, następnie dezorientuje ich i przewraca. Zdobądź przez częste eliminowanie silniejszych wrogów. Umiejętność lepsza od Asasyn.

TaktykaEdytuj

Ninjaso jest wytrzymały, zadaje również ogromne obrażenia. Jego słabą stroną są efekty statusu, na które jest bardzo wrażliwy.

Gra Ninjaso:Edytuj

  • Mimo iż Ninjaso specjalizuje się w cichym eliminowaniu wrogów, rzadko ma okazję ukryć się. Ninjaso gorzej radzi sobie w walce twarzą w twarz, warto więc zainwestować ka-ching w dobry kamuflaż.

Gra przeciwko Ninjaso:Edytuj

  • Ninjaso jest słabszy w otwartej walce, jest też bardzo podatny na efekty statusu. Grając przeciwko Ninjaso, warto zainwestować ka-ching w broń do otwartej walki, która zadaje obrażenia od efektów statusu.