FANDOM

Na tej stronie edytorzy mogą umieszczać swoje pomysły, których ostatecznie nie wykorzystali. Z niej można coś wziąść i dodać do własnych projektów. Ale najpierw należy poprosić o zgodę twórcę.

Uwaga: Czasem aby coś zrozumieć, trzeba poznać zrealizowane projekty twórcy. 

Jest to strona wolna dla wszystkich.

Zabrania się kradzenia pomysłów i wandalizmu.

Autor: Tydeus 2000Edytuj

Osobny wątekEdytuj

Tą opowieść wymyśliłem na poczekaniu... Tak do niczego. Ogólnie nie ma początku. Nawiązuje do mojej części. Jeśli chcesz wiedzieć, o co chodzi w tym projekcie, przeczytaj fabułę "Patapon:Powrót".

P.S. Myślałem, czy by tym niesamowitym zagrożeniem nie był kryształowy Hoshipon- porzucony przez Stwórcę świata projekt Tego. Ostatecznie zastąpił go srebrny Hoshipon. Z okazji odnalezienia Końca Świata była taka impreza, że Ton, Chin i Kan się upili i podczas spaceru w okolicy skrzyni arcybiesów znaleźli dziwny zwój. Po przeczytaniu go przywrócili kryształowego, a on odruchowo widząc nowy świat przywrócił zniszczone dawno temu nieudane pomysły Stwórcy, jakie pamiętał. To zagrażało strukturom i świata i istnieniu Pataponów.

Patapon 4Edytuj

Patapon:Powrót (Porzucona wersja)Edytuj

Inne (z Patapon:Powrót)Edytuj

  • Początkowo Khnumarton miał nazywać się Destroy-Life Terripig i miał być zapomnianym Mrocznym Herosem.
  • Wraz z dodanymi okrętami był też pomysł na potwory morskie.
  • Jednym z bossów miała być bestia o imieniu Hydra. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki