FANDOM

Natachi przed skokiem Natachi po skoku
Natachi przed skokiem Natachi

Natachi (Nasakke Hitacchi) jest przywódcą Klanu Hitacchi. Już od początku kształtował się na doskonałego wojownika. Wygrywał każdy pojedynek, nikt w kryjówce nie był w stanie mu dorównać. Nigdy nie godził się na porażkę. Mierzył wysoko.. postanowił, że machanie mieczem już mu nie wystarcza. Chciał poznać prawdziwą moc.

Wędrował więc z miejsca do miejsca, szukając trenerów. Było ich wielu, każdy w innej dziedzinie (ognia, wody itd.). Postanowił uczyć się u wszystkich. Z łatwością uczył się wielu zaklęć, technik itp. Nauka u wszystkich mistrzów była jednak zbyt trudna, nawet dla tak wielkiej osoby jak Natachi. Postanowił więc pozostać przy trzech. Byli to Mistrzowie Telekinezy, Uników i Zadawania Ciosów (walki).

Natachi ciągle się doskonalił. Miał wielu (fałszywych) sojuszników, z czego większość zazdrościła mu jego talentu. Wrogów miał niestety o wiele więcej. Większość chciała go zabić, lecz nie potrafiła. Jego prawdziwymi sojusznikami byli jedynie trzej Mistrzowie, oraz Karrahpon. Reszta tylko udawała przyjaciół.

Po jakimś czasie zakończył nauki u mistrzów. Był dla nich zbyt potężny. Natachi postanowił stworzyć klan. W jego skład mięli wchodzić jedynie najlepsi, z najlepszych. Pierwszy dołączył Karrahpon. Później mistrzowie. Klan ciągle rósł, a zazdrość wśród wrogów ciągle rosła. Zakładali klany. Nie były one dla Natachiego wyzwaniem, więc ignorował je.

Na ziemi powstał chaos. Demon powrócił. Nikt nie znał jego imienia. Wszelkie informacje, oraz zapiski o nim.. nie istniały. Zapomniany (Demon) za głównego wroga wybrał Natachiego, ponieważ był dla niego największym wyzwaniem. Natachi był jednak potężniejszy. Zapomniany nie miał zamiaru być gorszym. Przywołał potężne demony zza światów, a następnie je wchłonął. Dusza Zapomnianego została przeklęta. Teraz to już nie był zapomniany, lecz czyste zło. Powstała ogromna eksplozja i spadł deszcz ognia. Zapomniany chciał stoczyć kolejną bitwą Natachim.

Walka była epicka. Natachi wyraźnie odczuwał moc wroga. Wróg był niestety potężniejszy. Natachiemu udało się go pokonać. Wiedział, że gdy Zapomniany wróci, to będzie koniec. Udał się z większością członków Klanu do Talaris. Narissa miała plan, który pozwoliłby Natachiemu na pokonanie Zapomnianego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki