Gorgona jest nową Mroczną Heroską w "Patapon: Patapedia cz.II" (i cz. III) . Jej maska przedstawia Medusę (nie tę galaretkę z parzydełkami, tę legendarną, tę która zamienia w kamień).

BrońEdytuj

Jej bronią jest Dzidza (ulubiona to Dzida Śmierci). Dzida to dwustronna włócznia, którą można rozdzielić na 2 części i mieć dwie, krótsze włócznie. Dzida nie służy do rzucania, Gorgona szarżuje z nią na wroga. Gdy je rozdzieli atakuje wroga serią szybkich ciosów krytycznych (zazwyczaj).

Charakter i sposób mówieniaEdytuj

Jest wredna, nieprzyjazna i opryskliwa

Każde "S" przedłuża o 2x "S", obraża nawet najbliższych przyjaciół, często używa sarkazmu. Przykłady wypowiedzi:

"Sssiema, idoto!"

"No brawo! Gratuluję inteligencji!"

"Ssserio? Nie wiedziałam..... Kolejna nowina! Sssłońce dzisiaj wssstało!"

i tak dalej.....

Umiejętności KlasoweEdytuj

Jadowite węże - Szansa na zatrucie jest 20% wyższa. Naucz się zatruwając.

Przerażający potwór - Sam twój wygląd sprawia, że przeciwnicy zadają mniejsze obrażenia.

Gorgony - Przyzywa 2 podobne do ciebie istoty, które przez 3 rytmy będą atakowały wrogów.

Premia powitalna - Szansa na trafienie krytyczne wzrasta o 50%

Umiejętności do ustawieniaEdytuj

Upiorna mgła - Szał tworzy mgłę, która wzmacnia sojuszników i osłabia wrogów

Szybki cios - Prędkość podczas ataku zwiększona o 30%.

Sokoli wzrok Ataki dystansowe sięgają dużo dalej.

Elektrobroń - Jeżeli przed atakiem podskoczysz, atak sprowadzi na wroga piorun.

Medusa nie lada - Każdy atak ma 5% szans na zamianę wroga w kamień (natychmiastowa śmierć). Ale każdy przeciwnik z tarczą zadaje ci 2x wyższe obrażenia.

DarkHero Mode: Podwójne uderzenieEdytuj

Rozdziela swoją dzidę i atakuje, najpierw jedną połową, potem drugą, a na koniec uderzani nimi w ziemię i tworzy nie
Gorgona ver. 2.0

Gorgona

wieli wybuch.

Aktyw.: PonChaka ~ PonPon

Com.: PonPon

CiekawostkiEdytuj

  • jako jedyny Mroczny Heros nie ma swojego Arcybiesa
  • jej peleryna jest zrobiona z łusek (kropki w kilku odcieniach zieleni)