FANDOM

Jest to możliwe w Patapon 4 - DonPata! W trakcie wybierania misji możemy wybrać kryjówkę którą możemy użyć w trakcie przechodzenia misji gdy nie widać wrogów! Tworzy to kryjówkę w której możemy zmienić kilka ustawień naszej postaci! lub zaprosić innych graczy a następnie kontynuować! misje! Jest kilka kryjówek do wyboru! mała kryjówka dodaje nam totem drużyny, koszary, bramę bohaterów i obelisk. Kryjówka przypomina namiot! średnia kryjówka dodaje nam totem drużyny, koszary, bramę bohaterów, obelisk jedną z ozdób z naszej prawdziwej kryjówki i zbrojownię. Kryjówka przypomina patapolis! duża kryjówka dodaje nam totem drużyny, koszary, bramę bohaterów, obelisk, zbrojownię, kuźnie z naszej prawidziwej kryjówki i dwie ozdoby z naszej prawdziwej kryjówki.Kryjówka przypomina jaskinię! ogromna kryjówka dodaje nam wszystko co w dużej kryjówce tylko mamy trzy ozdoby i sklep mahopona. Kryjówka przypomina zamek!

Gdy mamy Pingreka i Bowmunka, Bowmunk mówi: Wrogowie nigdy nie dostaną się tu! i wstawia mur zrobiony z ziemi a potem Pingrek mówi: No właśnie! i tworzy lodowy mur!

Aktywować kryjówkę w trakcie misji możemy robiąc naładowane przyzwanie bossa!

NIE EDYTOWAĆ!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki