Link do głównego artykułuEdytuj

To już 2 z 3 bossów ośmiornic. "Noł edit bro!"

Kraken i ostatni Draken

Bestia z głębinEdytuj

Krokan żyje w głębinach oceanu gdzie jest niezwykle ciemno. Potrafi razić ofiary prądem. Jest odporny na błyskawice a jego słabość to uśpienie.

AtakiEdytuj

Szok elektrycznyEdytuj

Potwór zwija macki i strzela niczym z bata! Razi Patapony prądem. Powoduje zachwianie. Uniknij dzięki Pon Pata i Don Don.

Atak z powietrzaEdytuj

Krokan wyskakuje z wody i spada na Patapony. Najlepiej uniknąć Don Don.

PożarcieEdytuj

Bestia łapie jednego Patapona, a następnie opieka jak szaszłyk. Podczas tego ataku Krokan leczy sobie życie. Atak zabija natychmiastowo. Aby uciec zagraj Don Don lub Pon Pata.

Wielka falaEdytuj

Ciosem macki Krokan tworzy falę która zmywa naszą armię. Zadaje mały DMG. Wystarczy Chi... Chaka Chaka.

Wir macekEdytuj

Ośmiornica wyskakuje na niską wysokość z wody po czym szybko się obraca. Zadaje bardzo duże obrażenia. Możemy uniknąć tego ataku standardową ucieczką.

DropEdytuj

Tak jak z Krakena skóra. Unikatowym przedmiotem są Dwuróg z elektrycznej ośmiornicy.

OdblokowanieEdytuj

Możemy z nim walczyć gdy nad morzem Tongarere jest burza.