FANDOM

Kraken

Kraken

Kraken jest końcowym bossem fabuły w fikcyjnej grze Patapon 4: Wielka wyprawa. Patapony chcą pomścić wojowników, którzy zginęli na okręcie na początku 2 częśći, gładząc stwora. Po zabiciu go, dostajemy mnóstwo mięsa, czarny tusz, czy (rzadko) legendarne bronie. Ma on zarówno dużo życia i obrony, jak i ataku.

AtakiEdytuj

-FALA

Kraken uderza swoją czerwoną macką w ziemię wywołując falę, która odpycha i zadaje obrażenia naszemu statkowi.

-TUSZ

Kraken wypuszcza tusz i chowa się pod wodę za każdym razem, kiedy ma zamiar uciec lub wykonać jeden z następujących ataków:

-UDERZENIE

Ten niszczycielski atak może zniszczyć całą naszą armię, więc używamy ucieczki, żeby nas nie dosięgnął. Potwór wyłania się z wody tuż pod naszym statkiem i próbuje zniszczyć nasz statek swoją głową.

-MACKI

Potwór pojawia się pod naszym okrętem i otacza go swoimi mackami. Jeśli nie użyjemy skoku lub nie ogłuszymy Krakena w porę, zabiera on 5 losowych wojowników z pokładu i ich pożera.

-ZASADZKA

Potwór pojawia się za naszym statkiem. Zaczyna zasysać wodę, przez co cofamy się do tyłu, tuż do jego paszczy. Używamy PATA PATA, żeby oprzeć się wodzie. Na koniec ataku potwór powraca do swojej dawnej pozycji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki