FANDOM

Witam Edytuj

Oto strona poświęcona klasom w mojej fikcyjnej grze. Zapraszam do czytania i komentowania! Link do głównego artykułu jest tutaj.

Informacje ogólne Edytuj

Klasy dzielą się na dwie kategorie: klasy podstawowe i klasy bohatera. Te pierwsze można ewoluować w Rarepony, zaś klasy bohatera mają narzucony wygląd. W gruncie rzeczy, to po prostu dwie alternatywne wersje jednej klasy, np: Tatepon - Taterazay. Klasy można levelować, tzn. zmieniać je w inne klasy. Levelowanie klas podstawowych odbywa się dzięki nieco zmodyfikowanemu drzewku Rareponów. Ewolucja klas bohatera przebiega zgoła inaczej. Szczegóły levelowania opiszę później.

Klasy Edytuj

Yaripon - Yarida Edytuj

Podstawowy wojownik, który włada włócznią. Jego wygląd i sposób walki powinien być wszystkim znany. :) Poza tym może używać jedynie włóczni.

Hero Mode: Włócznia Strachu (PON PON PATA PON)

Wyrzuca iskrzącą się włócznię w przeciwnika.

Tatepon - TaterazayEdytuj

Wojownik z tarczą i krótkodystansowym orężem. Jego klasa bohatera posiada pomarańczową maskę. Oręż jakim może walczyć to miecze, topory, wielkie topory, sejmitary, a do obrony używa tarcz.

Hero Mode: Tarcza przeciw tarczy (CHAKA CHAKA PATA PON)

Jego tarcza powiększa się i wytwarza pole obronne, dzięki któremu wszystkie Patapony w armii zadawane mają minimalne obrażenia. Jednakowoż podczas gdy używana jest ta umiejętność siła wszystkich jednostek spada o 45%.

Yumipon - YumiyachaEdytuj

Klasa łucznika. Klasa bohatera posiada maskę koloru zielonego. Podczas walki używa łuku lub długiego łuku.

Hero Mode: Krwawy deszcz (PON PON PATA PON)

Yumi wystrzela salwę świecących się strzał w niebo, które opadając zadają przeciwnikom obrażenia podwyższone o 50%. Ponadto, jeśli używamy łuku o mocy statusu (lodowy, ognisty itp.), szansa na zadanie wrogom efektu statusu wzrasta o 90%.

Kibapon - KibaddaEdytuj

Jeździec uzbrojony w lancę. Jego maska bohatera ma kolor śnieżnej bieli.

Hero Mode: Wściekła Szarża (PON PON PATA PON)

Kibadda szarżuje na swych przeciwników i rozrzuca ich na boki swoją iskrzącą się lancą. Większa szansa na critical.

Hidopon - HideoEdytuj

Jeździec uzbrojony w miecz. Gdy szarżuje, szoruje nim o ziemię, licząc na to, że wpadnie na przeciwników.

Hero Mode: Szał Hideo (PON PON CHAKA CHAKA - PON PON PATA PON)

Hideo podjeżdża na koniu do przeciwników i sieka ich swoim mieczem. Siła tego ataku jest o 60% większa niż zwykłego.
Hideo.png

Maska Hideo

Robopon - DestroboEdytuj

Wojownik z rękawicami. Podczas walki używa rękawic lub szponów.

Hero Mode: Niszczyciel (PON PON PATA PON)

Destrobo obraca obiema rękoma niszcząc wszystko na swojej drodze. Nieprzerwanie zadaje obrażenia, do momentu ukończenia Hero Mode. Wyprowadza też ataki krytyczne i zachwiewające.

Dekapon - TondegaEdytuj

Duży Patapon. Jako bohater ma różową maskę, lecz bez wyraźnego wizerunku świni. Posługuje się maczugą i młotem.

Hero Mode: Śmierć wszystkim wrogom! (PON PON PATA PON)

Tondega rozkręca ię wokół własnej osi i rozrzuca rogów na boki. Umieętność o bardzo dużej premii na zachwianie, przewrócenie i ciosy krytyczne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki