FANDOM

Ganamu to zwierzę pojawiające się w fikcyjnym dodatku "Patapon:Powrót".
Materich i Babanmu.jpg

Materich i Babanmu: Ganamu wyglądają identycznie

OpisEdytuj

Zgodnie z tym co o nich czytamy, w przeszłości zabitego (na koniec części pierwszej gier) Gorla lekko poobjadały małe, zwykłe jaszczurki i na wskutek krwi diabła zmieniły się w smoko-węże o krwi demona. Wyglądają jak Gorl bez przednich łap i skrzydeł i z głową salamandry na nosie głowy bestii. Ganamu spotykamy jako samca lub samicę. Samiec ma czarne barwy, różow
Materich.jpg

Materich, czyli samiec

e kolce i niebieskie ciapki i oczy. Samica ma czarne i czerwono- zielone barwy oraz żółte oczy i ciapki- wygląda dużo groźniej. Samce są spokojne i zwykle spotykamy je przy trawie, którą konsumują. Gdy do nich podejdziemy, lub zaatakujemy, wyemitują w naszą stronę ognistą kulkę i uciekną jak Mochichi. Samice zaś są bardzo agresywne i silniejsze. Gdy nas wyczują, od razu atakują. 

Ganamu spotykamy zwykle na polowaniach w ciepłych terenach, czasem na misjach.

Upadły arcybies rozsądku podporządkował sobie dwa okazy tych stworzeń i za pomocą brutalnych eksperymentów zmienił je w Matericha i Babanmu. Ich atak ognistymi kulami wykonują tak samo jak Ganamu atak ognistą kulą. 

AtakiEdytuj

Samce atakują gdy nas zobaczą, po czym zwiewają. Samice walczą do śmierci. Nie przygotowują swych ataków.
Babanmu.jpg

Babanmu, czyli samica

Kula ogniaEdytuj

Ganamu pochyli szyję i przedni łeb, emitując z pleców małą ognistą kulę. Zada ona niskie obrażenia i podpali. Uniknąć można poprzez wszystkie metody obrony. Samce atakują tym atakiem przed ucieczką.

UkąszenieEdytuj

(Tego ataku używa tylko samica)

Ganamu cofnie łeb węża, po czym wypchnie go przed siebie jak atakujący wąż. Ten atak zada ekstremalnie niskie obrażenia, ale może też zatruć. Unikać wszystkimi metodami obrony.

CiekawostkiEdytuj

  • Samce jedzą trawę zrywając ją mniejszą paszczą, a potem przenoszą ją do większej. Samice nie jedzą trawy, tylko stoją w miejscu, ale gdy Babanmu złapie naszego żołnierza, to pożera go jak samiec trawę.
  • Na pomysł ganamu wpadłem, gdy poznałem znaleziony w internecie czyjś obrazek z pomysłami na nowe bossy.
  • Babanmu łapiąc naszego żołnierza atakuje identycznie jak zwykłe samice kąsając nas.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki