FANDOM

Gamines to boss w fikcyjnym dodatku "Patapon:Powrót".
Gamines.jpg

Podobizna Gaminesa

OpisEdytuj

Gamines to olbrzymia, kałamarnica, która została uwięziona w podmokłych jaskiniach Nagao, aby już nigdy nie wyszła na świat. Tak się stało- ale zamiast tego do jaskiń wkradł się upadły arcybies litości, który przywłaszczył sobie potwora morskiego jako medium. Gamines walczy za pomocą dwóch macek z "łopatkami". Musimy zabić tą bestię, by pozbyć się trzeciego upadłego arcybiesa. Jest bardzo wytrzymały i może zadać wysokie obrażenia. Z jego macki można zrobić usypiająco-odrzucającą włócznię. Do walki z nim dostaniemy piosenkę DonDonChakaChaka- ciekawostka, walczymy z nim na wyspach Chakadonów.

AtakiEdytuj

Strzał z biczaEdytuj

Gamines zwija swoją mackę jak bat nad sobą, po czym strzeli w nas nią jak biczem. Ten atak zada bardzo wysokie obrażenia trafionemu żołnierzowi- jeśli są ściśnięci, to kilku wojownikom. Należy unikać poprzez PonPata lub DonDon.

Łap to!Edytuj

Gamines wbije mackę w ziemię, zacznie szperać, po czym wyjmie wielki głaz (podobny do rzucanego przez Destrobo) i rzuci nim w naszą stronę. Kamień zada średnie obrażenia, a tocząc się po ziemi nas zepchnie i zada niskie obrażenia. Lepiej unikać poprzez DonDon. ChakaChaka też zadziała.

Wyliczanka z pożarciemEdytuj

Kałamarnica zamknie oczy, podniesie mackę i pochyli ją nad nami, po czym zacznie wyliczać, a po chwili złapie jednego z Pataponów i wepchnie go do paszczy na dole ciała, przez co stracimy go. Heros już się nie odradza. Najlepiej zrobić PonPata lub DonDon. 

Wytrysk atramentuEdytuj

Kałamarnica położy się na plecach i podniesie dziób, cofnie macki i tryśnie w nas zatruwającym i usypiającym atramentem (podobny do ataku krwią Century), który zada niskie obrażenia, ale potraktuje nas efektami statusu (zatrucie, uśpienie). Najlepiej zrobić DonDon. PonPata nie zadziała, bo atrament sięga daleko. Przy ChakaChaka zostaniemy zatruci.

SzałEdytuj

Po stracie trzech czwartych zdrowia bestia nie przygotowuje ataków, ale zadaje niższe obrażenia. (Nie wliczając pożerania). Mamy mniej czasu na reakcję.

CiekawostkiEdytuj

  • Imię potwora pochodzi od Ganimesa, Japońskiego potwora filmowego. Jednym z jego przeciwników była olbrzymia kałamarnica.
  • Gamines jest blisko spokrewniony z potworem, który zatopił statek Pataponów na początku drugiej części gier.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki