FANDOM

Galatros.png

Galatros w głębiach Bagna Nyokiri

Galatros jest fikcyjnym bossem w Patapon 2 i 3.

Opis Edytuj

Galatros jest bossem wodnym, dlatego posiada długie, wężowate ciało i nieproporcjonalnie małą głowę. Z jego dolnej szczęki, uzbrojonej w ostre zęby, zwisają cienkie, długie włosy, zaś u schyłku długiego pyska świecą duże oczy. Galatros charakteryzuje się wielkimi, błoniastymi uszami, którymi porusza niekontrolowanie, kiedy jest zaniepokojony bądź zdenerwowany. Wzdłuż jego ciała rozmieszczone są świecące punkty, które najprawdopodobniej służą do sprytnego kamuflażu. Z tyłu widoczna jest płetwa grzbietowa zwiększająca szybkość ruchu.

Ataki Edytuj

Splunięcie Wodą Edytuj

Galatros odchyla się do tyłu, po czym plunie wrzącą wodą. Atak ten jest najczęstszy, a zarazem najsłabszy. Najprościej uniknąć go komendą Don Don.

Machnięcie Ogonem Edytuj

Galatros odpływa nieco do tyłu, zanurzając się do połowy szyi, po czym uderza swoim biczowatym ogonem ze średnią siłą. Nie zadaje przy tym zbyt dużych obrażeń, lecz potrafi wprowadzić w zachwianie. Najlepszą defensywą jest komenda Pon Pata.

Zniknięcie Edytuj

Galatros, używszy kamuflażu, znika z oczu. Słychać tylko odgłos bulgoczącej wody oraz niewielkie strużki zielonawych oparów. Boss po chwili się ujawnia, wydychając gorącą parę. Nie zadaje obrażeń, jednak potrafi uśpić i zatruć. Najlepszą defensywą jest komenda Don Chaka.

Tsunami Edytuj

Galatros, odpływając, zaczyna obracać ogonem. Wywołuje przez to wielką falę, która zadaje duże obrażenia i dodatkowo odpycha. Najczęściej wykonuje ten ruch w szale, co sprawia jeszcze większe niebezpieczeństwo. Unika się go poprzez komendę Don Don.

Szał Edytuj

Tylko w Patapon 3
Galatros wpada w szał i zaczyna atakować bez uprzedzenia. Jego prędkość zostaje zwiększona dwukrotnie, lecz siła ataków nieco spada.

Ciekawostki Edytuj

  • Galatros, w przeciwieństwie do innych morskich stworów, nie posiada płetwy ogonowej; pomimo tego jest wciąż bardzo szybki.
  • W ruch wprowadzają bossa nie płetwy z pazurami, lecz wijące ruchy ciała. Kończyny służą do sterowania.

Od Autorki Edytuj

CC-By-ND 4.0
Boss Galatros może być używany przez innych użytkowników Wikii w swoich pracach. Proszę jedynie o nieedytowanie. ^.^

Więcej z Fandomu

Losowa wiki