Freia to mityczne bóstwo Akumów, Akupaponów i ostatni Przeciwnik w grze Patapon 4 : revenge of Akumapon's.

Jako przeciwnik Edytuj

Freia to olbrzymi, demoniczny ptak, z majestatycznymi skrzydłami. posiada wiele ataków. Zachwiana daje nam losowy materiał poziomu piątego.

Precz z Don ! Edytuj

ptak spojrzy w niebo, wyglądając jakby odmawiał modlitwę, po czym zje Bęben Don. Nie będziemy mogli go używać. Ten atak wykonuje, gdy jej punkty życia spadną poniżej 30%

Precz z Chaka ! Edytuj

ptak spojrzy w niebo, wyglądając jakby odmawiał modlitwę, po czym zje Bęben Chaka. Nie będziemy mogli go używać. Ten atak wykonuje, gdy jej punkty życia spadną poniżej 10%

Machnięcie skrzydłem Edytuj

Boss pochyli się nad nami,spojrzy jakby był obrażony i uderzy nas skrzydłem, zadając małe obrażenia i bardzo silnie odpychając. najlepiej unikać DonDon, Ponpata nic nie da, gdyż skrzydło ma daleki zasięg.

Iluzja Edytuj

Przeciwnik pochyli się ku nam, jakby chciał się nam przyjrzeć, po czym wypuści w nas swoją iluzję, niczym Pyokorider. Atak zadaje średnie obrażenia i może zaaplikować wszystkie efekty statusu. Iluzji nie da się uniknąć, należy zagrać ChakaChaka.

Kosa Edytuj

Wróg wzleci wysoko, po czym spadnie na nas po trajektorii podobnej do kosy z Grobowca Tolerancji. Ten atak zadaje niewyobrażalne obrażenia, może zabić całą armię. najlepiej użyć DonDon, PonPata jest ryzykowne.

uleczenie (umiejętność bierna) Edytuj

Kiedy punkty życia Frei wyniosą od 0.1 do 1%, ptak zregeneruje zwoje punkty życia do 20%. aby tego uniknąć, najlepiej użyć naładowanego ataku, gdy widzimy, że boss ledwo żyje.

Tornado

Przy każdym zachwianiu Bossem, ten pośle nam małe tornado, identyczne jak to Gonga. Nie otrzymamy obrażeń, lecz zostaniemy na 100% podpaleni. Bardzo trudno uniknąć tego ataku, bo nie wiadomo, kiedy Freią zachwiejemy.

Jak będę miał wenę, to dopiszę więcej. Edytuj