FANDOM

Patapon 4 Według mózgu PsychoAlossonaEdytuj

Ja i mój mózg wymyśliliśmy bardzo dopracowaną wersje Patapon 4. Wszystko znajduje się w 80-kartkowym zeszycie pełnym Pataponów. Cały czas szukałem czegoś takiego "NOŁ EDIT BRO!" :D

Początek fabułyEdytuj

Gra zaczyna się filmikiem pokazującym historię Pataponów od części 1 do ostatniej. Po podpisaniu paktu widzimy sen Meden o zagładzie świata w którym występuje dziwna postać chowająca się w mroku. Meden budzi się w środku nocy i z pomocą Wszechmogącego budzi Patapony (walenie w bęben o 3:00 :P). Patapony uznają że należy odbudować TOTALNIE zniszczony Obelisk. Jako że magiczny Obelisk jest zniszczony zawiedzione Patapony wyruszają pieszo. Pierwsza misja polega na niszczeniu kamieni i zabijaniu Mochichi.

Armia, jednostki i inne durszlakiEdytuj

Link do artykułu o jednostkach.

Lista przedmiotów, fikcyjnich i nie-Wersja PsychoAloEdytuj

Link do listy przedmiotów.

PostacieEdytuj

Dobre:Edytuj

Generał Gong sokole oko- Jest władcą Zigotonów po niewyjaśnionej śmierci królowej Kharmy. Jest przyjacielem bohatera i często wraz z Zigotonami nam pomaga albo po prostu wpada do Patapolis na imprezę.

  • Moje logo Patapon 4

Cannoton- Jeden z Oddziału specjalnego Zigotonów. Pojawia się w niektórych misjach. Jest bardzo silny ale ma mało HP.

Mechaton- Zigoton wynalazca wysłany przez Gonga aby pomóc Pataponom. Daje nam dostęp do tworzenia silnych i unikatowych broni. Możemy je odblokować zdobywając plany albo po prostu czekać aż Mechaton je wymyśli.

Shopumen- Karmen prowadzący sklep. Można u niego kupować rzeczy lub je sprzedawać.

Meden- Kapłanka Wielkiego Patapona. Tym razem mówi coś więcej niż "Papaja". Daje nam informacje na temat fabuły.

Księżniczka Pataponów- Ukochana Bohatera. Można ją znaleźć tańczącą lub flirtującą z Bochaterem przy koszarach. Daje dostęp do mini-gier z Patapon2.

Zwiadowca- Czasami pojawiał się w dialogach w Patapon2. Daje nam informacje na temat następnej misji(np. Żeby wziąć cud deszczu) i przeciwników.

Astropon- Siedzi na wieży i obserwuje niebo. Daje dostęp do Mapy Bossów.

Złe:Edytuj

Sonarchy- Był Nietaktoperzem w Patapon3. Jest królem Aa-Jo'nu. Jest mściwy i zawsze się śmieje z danej sytuacji, nawet jeśli Patapony wykradły Aa-Jonom laser solarny. Próbował wskrzesić swojego ojca-Śliskoszepta ale Patapony go zabiły zaraz po jego wskrzeszeniu. Od tamtej pory Sonhary oszalał i stał się psychopatą, jego żądza zagłady Pataponów doprowadziła go do śmierci.

Mroczny- Uwolniony od Arcybiesów Wściekłowilk uciekł do lasu. Spotkany przez Patapony zrzucił maskę i jako mroczny z Patapon2 walczył z Pataponami. W Świątyni Starożytnych Pataponów ukradł Pataponom Pradawny Relikt i zniknął. Potem Patapony go spotykają zmienionego w Uber Mrocznego. Mroczny dzięki mocy 7 Arcybiesów wskrzesza armię zoombie ale Patapony łatwo sobie z nimi radzą i zamykają Arcybiesy z powrotem w Świętym Naczyniu. Ale Mroczny się nie poddał i jest ostatnim bossem.

Ps.: To Makoton.

Mroczny Hoshipon- Zły (a raczej zła) Mroczny Hoshipon dowiaduje się o powrocie Mrocznego i postanawia mu pomóc. Jest jednym z ostatnich bossów jako wielki zmiennokształtny robot.

PS.: To królowa Kharma zmieniona w Hoshipona bo zaprzedała duszę. Na końcu jej dusza jest uwolniona.

Kuwadagatan- Wskrzeszony przez Mrocznego Hoshipona Kuwadagatan pragnie tylko destrukcji. Porwał nawet Księżniczkę ale Patapony ją odbiły. Koniec końców ginie a Patapony zyskują Młot Kuwadagatana.

Używa: Młot Kuwadagatana + Mistyczne naramienniki

Aa-JonEdytuj

Patapony na polowaniu natykają się na Aa-Jo. Kraj wspomniany na końcu Patapon3. Aa-Jończycy wyglądają jak Patapony ale mają zielone białka i rogi na głowie. Aa-Jon jest zaawansowany technologicznie (wynaleźli laser solarny ale Patapony im go ukradły :P). Królem Aa-Jonu jest Sonhary. Po jego śmierci Patapony mierzą się z 5 generałami: Shubijon(Leniożółw), Kibajon(Żarcioczułek), Machojon, Ramujon i Bukijon. Ramujon i Bukijon zostają zabici przez Patapony. Następnie po walce z resztą generałów wszyscy uchodzą z życiem. Podczas gdy Shubijon i Kibajon się kłócili o władzę Machojon podstępem przejął władze nad Aa-Jonem.

Fabuła (długa, kto by chciał to przeczytać :P)Edytuj

Patapony na polowaniu wpadają na wrogo nastawiony patrol Aa-Jo. Podczas walki z bardzo silną armią przeciwnika pomagają nam spaślaki. Po udanej misji wszyscy dochodzą do wniosku, że pojedyńczo nie dadzą sobie rady z nowym przeciwnikiem. Dlatego Patapony i spaślaki nawiązują Pakt sojuszu pod Pataplane. Tym czasem książe Aa-Jo, Sonarcha, dowiaduje się o powrocie Pataponów i wyzywa je na kontrę na Pradawnej Arenie.

Później Patapony na polowaniu w Dżungli Juju znajdują Wściekłego wilka który uciekł do lasu po tym jak Nietoperz kazał go zgładzić. Patapony niszczą maskę Wściekłego wilka i odkrywają że jest to tak naprawdę jim (patapon 3). Do jima dołącza armia Akumaponów i Mroczny Hoshipon.

Jakiś czas później Patapony docierają do Świątyni starożytnych Pataponów, gdzie jest ukryty Pradawny relikt, podarowany starożytnym od samego Wszechmogącego. Gdy Patapony miały go zabrać nagle do pomieszczenia wpadł Mroczny i ukradł relikt. Jednak gdy go dotknął relikt zaczął świecić i Mroczny zniknął w błysku światła.

Jednak Patapony nie miały czasu na zastanawianie się czy Mroczny żyje. Aa-Jo zbudowali Laser Solarny, potężną broń o wielkiej sile niszczącej. Ale co to jest dla armii VVszechmogącego?

Gdy Patapony i Aa-Jo nieustannie walczą ze sobą Mroczny uwalnia 7 Arcybiesów i dzięki ich mocy tworzy armię zombie. Ale Patapony ponownie je uśmiercają i zamykają Arcybiesy z powrotem w Świętym Naczyniu.

Po udanej przygodzie patapony świętują: jak zwykle jest 2 pataponów które walczą o jedzenie...

HisuponyEdytuj

Hisu to po japońsku coś z gadem, może syk. Nie wiem, nie pamiętam! :P

Hisupony to strażnicy stworzeni przez starożytne Patapony. Dawno temu grupka Pataponów została skazana na dożywocie w lochach. Tam Patapony w trudnych warunkach zmutowały i stały się samowystarczalnymi maszynami do zabijania. Jednak w ich żyłach nadal płynęła Patapońska krew dzięki czemu Patapony były w stanie je kontrolować muzyką. Dlatego też gdy zagramy piosenkę Don Chaka wszystkie Hisupony zaczynają tańczyć i nas nie atakują.

MisjeEdytuj

Mapa świata wygląda jak w Patapon 3. Mamy 4 rodzaje misji: normalna, arena, lochy i boss. Istnieją misje gdzie panuje całkowita ciemność. Widzimy tylko nasze Patapony, nic więcej. Jednak niektóre bronie świecą, tak samo ogień.

Lista map (coming soon)Edytuj

To by było za długie :P Tutaj masz link do osobnego artykułu.

BonusyEdytuj

Na początku gry możemy zaimportować zapis z gry...

Patapon Edytuj

Odblokowujemy Rerepony z Patapon 1 oraz dostajemy Emblemat Starożytnego Hełmu.

Patapon halloween editionEdytuj

Dostajemy losowy hełm z maską na 2LV oraz Juju Pradawnego Bohatera.

Patapon 2Edytuj

Dostajemy łuk/tarczę/włócznię niebios oraz Emblemat Bohatera.

Za przejście gryEdytuj

Gdy pokonamy Mhrocznego dostajemy Jajko Czasu. Dzięki niemu możemy zagrać w dowolny poziom, nawet te niedostępne. Poziomy są na różnych poziomach trudności. Dodatkowo możemy zagrać w specjalne poziomy (np. walka z Gorlem lub Gaenem jako zwykły boss).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki