FANDOM

Link do głównego artykułuEdytuj

Ostatni boss ośmiornica. Wyzwanie tylko dla tych którzy przeszli grę!

Kraken i Krokan

Demon czy ryba?Edytuj

Straszliwa bestia. Legenda głosi że w zatoce został uwięziony demon który przemienił się w ośmiornicę. Podczas walki z nim góruje trucizna. Jedyna słabość: obrażenia od boskich i niebiańskich broni.

AtakiEdytuj

Trująca chmuraEdytuj

Od czasu do czasu lub gdy zostanie odrzucony Draken zieje gazem który zadaje spory DMG, zatruwa i przewraca. Możemy tylko zagrać Don Chaka...

Super cios mackamiEdytuj

Potwór z całej siły uderza w pomost. Zadaje duży DMG. Uniknij dzięki Pon Pata lub Don Chaka.

Wir macekEdytuj

Ośmiornica wyskakuje na niską wysokość z wody po czym szybko się obraca. Zadaje bardzo duże obrażenia. Możemy uniknąć tego ataku standardową ucieczką.

Zmasowany atakEdytuj

Draken wyskakuje z wody. Przelatuje nad naszą armią ziejąc gazem. Gdy Patapony śpią łapie 1-3 i schodzi na dno. Patapony znikają bez śladu. Uniknij Pon Pata.

Wielka paszczaEdytuj

Nagle głowa Drakena się rozwiera i zmienia w ogromną paszczę. Chyba wiadomo co będzie potem. Patapony giną natychmiastowo! Uniknij dzięki Don Don.

DropEdytuj

Oczywiście skóra i demoniczne przedmioty (np. Kieł demona ale nie Wieczne drewo). Unikatowym przedmiotem jest Naramienniki z Drakena.

OdblokowanieEdytuj

Możemy z nim walczyć gdy pokonamy Mrocznego...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki