Chronos (Czyt. KRONOS) to Pierwszy Boss w grze Patapon 4: Bramy Bogów.

Status:
Chronos z Tarczą i Mieczem Bowmunk Master

Chronos z Mieczem i Tarczą.

Życie: Sporo
Obrona: Brak - Średnio
Mag. Obrona: Brak - Mało
Atak: Mało - Dużo
Zdol. Specjalne: Zmiana Broni, Szał Bojowy

Nauczył się korzystać z różnych rodzai broni. Ma w każdym ataku użycie Heromode tego bohatera którego broń trzyma w ręce np. włocznia = Heromode Yarida

Raniąc go powoli zmienia bronie. Oto jest ta lista broni oraz ilość HP musi mieć by ich używać:

Miecz i tarcza od 100% - 80% HP

Włócznia od 80% - 70% HP

Pika od 70% - 60% HP

Łuk od 60% - 50% HP

Halabardai od 50% - 35% HP

Kosa od 35% - 25% HP

Wielki Miecz od 25% - 0% HP

Kiedy ma już 35% hp dostaje Zwiększony Atak o 55%, Obrone o 40%, Szybkość ataku o 2.00 (czyli mniej więcej 6.00).

Jeśli go pokonamy mamy 2,5% że dostaniemy 2 skrzynke która będzie zawierała te przedmioty które używa te bronie są ostatecznymi (oprócz kosy).

HistoriaEdytuj

Pewnego Ślicznego Dnia w Patapolis żył sobie wesoły Patapon Chronos. Był on Tateponem i często występował w walkach. Lecz podczas pewnej bitwy tak naprawde ostatniej... Chronosowi stało się coś złego. Gdy Dettankarmen zbliżył się do oddziału Tateponów trafił w Chronos'a tylko w niego. Chronos ogółem jest bardzo waleczny i nigdy nie wykonywał pieśni Pon Pata. Chronos tuż po tej walce czuł się okropnie. Jego oko zrobiło się Fioletowe a jego źrenica stała się biała. Patapony zaczęły się bać Chronos'a i uciekały od niego jak najdalej. Chronos wkońcu nauczył się chodzić bez wzroku. A gdy Patapony o tym usłyszeły chciały go wygonić z Patapolis. Poprosili więc Meden. Lecz ona się na to nie zgodziła. W końcu pewnej nocy zabrali go na pole cyklopów, i zostawili go tam. Gdy Chronos się obudził. Wiedział że to sprawka Pataponów. Od tego czasu Chronos zwany był... Niewidomym Wojownikiem.

Dalsza Część HistoriiEdytuj

Chronos nauczył się walczyć. Trenował jaką kolwiek bronią. Znalazł mnóstwo Artefaktów Takich jak: Enigkosa, Wielki Miecz Ganipon'a, Zatruty Łuk Kores'a oraz inne ciekawe Artefakty. Chronos powoli nauczył się z nich korzystać. Nauczył się wszystkich typów broni oprócz Rękawic oraz Szponów. Podążając swoją ścieżką napotkał Bowmunka który akurat przechodził obok. Chronos wiedział że Bowmunk ten miał rękawice. Podbiegł szybko do Bowmunka i spytał: "A skąd się bierze takie rękawice? Jak się ich używa? Jaką mają siłe? Są silne? Mają specjalne zdolności?". Bowmunk zawstydzony tyloma pytaniami powiedział: "Widze że nie posiadasz oka. Nie możesz posiadać i korzystać z rękawic. Musisz się cieszyć tym co masz." - Poczym Bowmunk odwrócił się i poszedł dalej. Chronos był okropnie wkurzony tą sytuacją, i zaczął krzyczeć: "Głupi dziadyga! Przecież umiem posługiwać się rękawicami! Potrzebne mi więcej broni! Więcej!" - Tuż po tym pobiegł do Lasu Garanichikion. Tam zamieszkał w małej chatce z drewna. Miejąc nadzieje że wkońcu zniszczy Patapony.

CiekawostkiEdytuj

  • Wielki Miecz Oślepienia jest z wyglądu bardzo podobny do Zwyczajnego Wielkiego Miecza.
  • Chronos jest Pataponem. Ale jego Rarepona nikt nie ma oprócz niego.
Chronos z Wielkim Mieczem By Bowmunk Masta

Chronos z Wielkim Mieczem Oślepienia.