FANDOM

Chakadon to plemię w fikcyjnej gierce "Patapon:Powrót".

OpisEdytuj

Chakadony zamieszkują odległe Wyspy Akkano. Członkowie plemienia wyglądają jak Patapony, ale mają żółte białka oczu. Ogólnie rzecz biorąc, jest to inne plemię Pataponów (są raz określani jako "bliźniacze plemię"). Ich wrogami jest plemię Karmenów, które nieustannie chce zająć ich wysepki. Gdy ich spotykamy, mają nas za wrogów (najemników Karmenów) i czeka nas kilka bitew przeciwko nim, ale szybko poznają w Uberherosie bohatera z legend i zawierają z nami pokój. Pomagamy im ze zniszczeniem Karmeńskiej bazy na ich wyspie. W zamian pokazują nam kryjówkę upadłego arcybiesa litości- Jaskinie Nagao. Potem możemy pomóc im, zabijając pustoszącego brzegi wysp potwora Ganaminesa. W zamian pomogą nam w oblężeniu fortecy Sochichikki.

Wodzem Chakadonów jest generał Wong

KulturaEdytuj

Jako że pochodzą od Pataponów, ich kultura jest bardzo podobna. Mieszkają w wioskach, ich głównym (a zarazem jedynym) bóstwem jest Wszechmogący. Podobnie jak Patapony, mają pieśni wojenne, jednak zamiast "Pata" używają "Chaka" , zamiast "Pon" uznają "Don" i na odwrót. Np. ich piosenką oczyszczenia z efektów statusu jest "Chaka Don Pon Pata".
Dobatto.jpg

Dobatto, endemiczna odmiana babatto.

Na ich wyspach uczymy się używać piosenki "Don Don Chaka Chaka".

Ich wyspy zamieszkuje bogata fauna i flora, zatem mają jedzenia pod dostatkiem. Na Akkano spotykamy między innymi dzikie konie, Ganamu, tysiącletnie Gromolisy, oraz endemiczne Dobatto i Momochi.
Ptaszątka.jpg

Momochi (po prawej), endemiczna odmiana mochichi

ArmiaEdytuj

  • Toridon- Chakadoński Toripon
  • Yumidon- Chakadoński Yumipon
  • Kibadon- Chakadoński Kibapon
  • Yaridon- Chakadoński Yaripon
  • Tatedon- Chakadoński Tatepon
  • Mahodon- Chakadoński Mahopon.

Zwykle uzbrojeni są w Ekwipunek Magiczny o sile Ognistej lub Zatruwającej. Generał Wong był uzbrojony w halabardę, jaką była Halabarda (z) Babanmu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki