FANDOM

Bomergard to fikcyjna klasa w grze "Patapon 3"

OpisEdytuj

Jest to Uberhero z drzewka łucznika. Aby go odblokować, należy rozwinąć Alossona i Jamsha do poziomu 16. Dobywa hełmu, bumerangu i peleryny. Nie jest wzorowany na żadnym Rareponie.

WyglądEdytuj

Jego maska wygląda jak ta Destrobo, lecz jest wydłużona i ma zadziornie podniesione boki (przypomina bumerang). Jest w kolorze biało-szarym, po bokach ma trochę jasnej zieleni.

Umiejętności klasoweEdytuj

  1. Powrót 1 - dziesięć procent szansy na to, że twoja broń wróci do ciebie, zadajć przeciwnikom dodatkowe obrażenia. Szansa podwaja się podczas naładowanego ataku. Ulepsza się, gdy twoja broń zadaje obrażenia krytyczne podczas powrotu.
  2. Powrót 2 - dwadzieścia procent szansy na to, że twoja broń wróci do ciebie, zadajć przeciwnikom dodatkowe obrażenia. Szansa podwaja się podczas naładowanego ataku. Ulepsza się, gdy twoja broń zadaje obrażenia krytyczne podczas powrotu.
  3. Powrót 3 - trzydzieści procent szansy na to, że twoja broń wróci do ciebie, zadajć przeciwnikom dodatkowe obrażenia. Szansa podwaja się podczas naładowanego ataku. Ulepsza się, gdy twoja broń zadaje obrażenia krytyczne podczas powrotu.
  4. Powrót 4 - czterdzieści procent szansy na to, że twoja broń wróci do ciebie, zadajć przeciwnikom dodatkowe obrażenia. Szansa podwaja się podczas naładowanego ataku. Ulepsza się, gdy twoja broń zadaje obrażenia krytyczne podczas powrotu.
  5. Powrót 5 - piędziesiąt procent szansy na to, że twoja broń wróci do ciebie, zadajć przeciwnikom dodatkowe obrażenia. Szansa podwaja się podczas naładowanego ataku. Ulepsza się, gdy twoja broń zadaje obrażenia krytyczne podczas powrotu. Premia Powitalna : obrażenia zadawe gdy twój bumerang wraca : x1,5.

Umiejętności do ustawieniaEdytuj

  1. Atak bumerangiem 1 - plus dwadzieścia procent do ataku po dobyciu bumerangu. Efekt o połowę słabszy dla innej broni. Odblokowane na poziomie 17.
  2. Światłość - dodaje do ataku element światła, zwiększa obrażenia z użyciem światła o 20% i zmniejsza obrażenia przyjęte od światła o 30%. Odblokowane na poziomie 21.
  3. Atak bumerangiem 3 - plus  czterdzieści procent do ataku po dobyciu bumerangu. Efekt o połowę słabszy dla innej broni. Odblokowane na poziomie 24.
  4. Sutra - zwiększa obrażenia podczas przyzwania (zarówno żołnierzy, jak i np. od wulkanu) o 25% i daje +10% do punktów podczas bębnienia. Odblokowane na poziomie 28.
  5. Bohaterskość - zwiększa obrażenia zadawane podczas trybu bohatera dwukrotnie. Odblokowane na poziomie 32.

Tryb bohatera : Biała dziuraEdytuj

Aktywacja : Pon Chaka~~Pon Pon

Heros rzuci swoją bronią w powietrze, zaś ta wybuchnie nad głowami przeciwników niczym kula świetlna Orga. Nie zadaje dużych uszkodzeń, lecz posiada ogromne odrzucenie. Dodatkowo mały bonus do podpalania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki