Babanmu jest bossem w fikcyjnym dodatku "Patapon:Powrót" , oraz wrogiem w DLC.
Babanmu.jpg

Babanmu

OpisEdytuj

Babanmu to silniejsza wersja Matericha. Podobnie jak on, jest zmutowanym okazem ganamu. Od samca odróżnia się ona dużo groźniejszym wyglądem i dużo większą siłą. Gdy upadły arcybies rozsądku zmutował Matericha, spodobał mu się nowy strażnik. Wpadł na pomysł, iż mógłby stworzyć mu partnerkę i rozmnożyć potwory, by otrzymać cały miot bestii. Aby spełnić ten cel, potraktował czarami dostarczoną mu przez Khnumartona samicę ganamu. Na szczęście, zanim bies wprowadził w życie diaboliczny plan, został pokonany. Z Babanmu możemy walczyć po pokonaniu Matericha, obok ruin, gdzie pokonaliśmy samca. Z jej szczątek można zrobić wyjątkowo potężną, zatruwająco-podpalającą halabardę.

Ataki i taktykaEdytuj

Podczas gdy Materich jest dość łatwy, to Babanmu jest ekstremalnie trudna. Posiada wyjątkowo potężne ataki i przyzwoitą obronę.

StąpnięcieEdytuj

Babanmu podniesie łapę, po czym tupnie przed sobą. Jeśli nas zdepcze, dostaniemy średnie obrażenia. W dodatku zaciśnie łapę na jednym żołnierzy i odrzuci go jeszcze dalej niż Materich. Najlepiej unikać poprzez PonPata lub DonDon.

Ogniste kuleEdytuj

Stwór pochyli się, a do jego kolców na grzbiecie zacznie wypływać ogień, po czym wyemituje w naszą stronę pięć ognistych kul, z których każda zada ogromne obrażenia i podpali.  Najlepiej unikać poprzez DonDon. PonPata nie zadziała, bo kule sięgają daleko. ChakaChaka tylko zmniejszy obrażenia. Ciekawostka: Ten atak wygląda identycznie jak atak ognistą kulą ganamu
Zianie ogniem.jpg

Zionięcie ogniem

.

ZionięcieEdytuj

(Potężniejsza wersja ataku Jajem Matericha)

Babanmu otworzy paszcze, zacznie wsysać powietrze, z jej kolców zaczną wylatywać płomienie a potem zionie w naszą stronę wielką kulą ognia, która zada wysokie obrażenia, podpali i zatruje. Najlepiej unkać poprzez DonDon lub PonPata.

Przygniecenie plecamiEdytuj

Babanmu pochyli się i wbije łeb węża w ziemię, po czym odepchnie się od ziemi i upadnie na nas plecami. Ten atak zada nam bardzo wysokie obrażenia, a jeśli trafi w nas kolcami na plecach, obrażenia będą jeszcze większe i zostaniemy zatruci. Po tym ataku przez chwilę leży na ziemi i mamy troszkę czasu, by jej dołożyć. Najlepiej unikać poprzez ChakaChaka. Zrobienie DonDon lub PonPata nic nie da.

UkąszenieEdytuj

Babanmu cofnie łeb węża do tyłu jak wystraszony wąż, po czym wypchnie go w naszą stronę i złapie jednego z żołnierzy. Następnie włoży go do dolnej paszczy i żołnierz zniknie. Heros już się nie odrodzi. Złapanego między schwytaniem a pożarciem można uratować, odrzucając poczwarę, ale wtedy i tak zostanie zatruty. Unikać poprzez PonPata lub DonDon, bo ChakaChaka nic nie da.

SzałEdytuj

Po utracie pewnej części zdrowia Babanmu zacznie atakować szybciej, ale słabiej. Jest to raczej tryb niż atak.

ZdeptanieEdytuj

Idąc w naszą stronę Babanmu odepchnie nas do tyłu i zada średnie obrażenia. Unikać wszystkimi metodami obrony.

CiekawostkiEdytuj

  • Babanmu nie jest moim pomysłem, znalazłem ją w Deviantarcie i trochę pozmieniałem.