BossEdytuj

Jest to boss ostateczny w Patapon 4 DonPata który ma różne formy

AtakiEdytuj

Buch buch boom!

Jego twarz zaczyna się zamieniać w kolor ognia a na twarzy pojawia się twarz salamandry a potem powstaje wielki wybuch który niszczy wszystko! jedyna obrona to PonPata! ChackaChacka nie pomoże nigdy!

Błyskawicowy szał!

Unosi ręcę do góry i zaczyna padać śnieg, następnie wskazuje nimi w stronę pataponów i pojawiają się błyskawice które odejmują 9999999 Pż! najlepsza obrona to DonChacka a następnie PonPata!

Słodka śmierć

Rzuca dziwny lewitujący czterokolec na którym pojawia się szczęśliwy patapon, następnie patapon robi złą minę patrzy się na nasze patapony i z każdej strony leci po 10 laserów które odejmują 9999999 Pż! dobra obrona to DonDon!

Zabawa w chowanego!

Potwór znika! Następnie pojawia się za pataponami i z jego pięści wylatuje wielki gigantyczny kolec z wieloma dodatkami które zabijają całą armię! najlepszą obroną jest DonPata (Don Pata Don Pata) czyli ucieczka do przodu! jeżeli jednak patapony zginą potwór uleczy się ich duszą!

Tysiąc pazurów!

Na twarzy potwora pojawiaja się twarz Zuttankarmena w formie "psa", następnie pojawia się znikąd pazury które niszczą armię! najlepsza obrona PonPata!

Magiczne bańka

Potwór sprawia że pojawia się bańka w której jest pataponka i mówi "Nie wiem czy wiecie ale wszystkie patapony z maską to mroczni bohaterowie" Następnie wszystkie patapony które nie posiadają masek dostają efekt zauroczenia i atakują patapony z maskami czyli: hero,Nęciłuska czyli księżniczka pataponów,Ton,Chin i Kan gdy zabijemy patapony bez masek mówią "ach! co ja robię?" Obrona decyduje jak wielką obronę ma się na urok jeśli wysoką użyj DonChacka!

Armagedon!

Na patapony spadają meteoryty które potrafi stworzyć Oohoroc, zabierają pataponom połowę życia i podpalają! Najlepszą obroną jest ChackaChacka lub odepchnięcie potwora!

Mocoodkurzacz!

Zabiera trzy patapony z maską czyli zazwyczaj Nęciłuskę, hero i silnego patapona z maską! Następnie jego głowa zamienia się w głowę Shookle i pożera patapony! Patapony nie giną! ale zostają uwięzione cały czas we wnętrzu potwora nie mogą wykonywać żadnych ataków ani przyzwanie nic z nimi nie zrobi! gdy potwór zginie patapony zostaną z niego wyrzucone ale będą cały czas leżeć bez końca!(nie istnieje ten atak na multiplayer) najlepsza obrona PonPata!

Przemiana!

Potwór zamienia się w formę cyfrowego wirusa który wygląda jak kwadratowe oko i inne kwadraty które są jego ciałem jego ataki to elektryczna Nowa Nowa powoduje że pojawia się elektryczna mgła która odejmuje trochę życia pataponom najlepsza obrona to ChackaChacka! Kolejny atak to pixelowy atak który sprawia że pojawiają się kwadraty które jeśli dotkną patapony to patapony się podpalają i dostają duże obrażenia najlepsza obrona to PonPata! forma cyfrowego wirusa ożywia czasami jednego z niektórych ze starych bossów jako atakującą iluzję: Kharma,Ormen Karmen,Kachidonga,Zuttankarmen i Gauru Gdy potwór tworzy iluzje nie atakuje ale patrzy się co robi

Przemiana 2!

Potwór zamienia się w formę "psa"

jego ataki to uśpienie pataponów i zjedzenie ich! obrona przed zjedzeniem do DonDon lub PonPata!

Przemiana 3!

Potwór zamienia się w skrzynię jego ataki to zatrucie, zauroczenie, uśpienie i zamrożenie! najlepsza obrona na to to PonPata! kolejny atak to wielki potwór który zabija błyskawicami, trzeba dojść i zniszczyć skrzynie żeby umarł ostatecznie!

CiekawostkiEdytuj

Jest silniejszy od giga dongori z patapon 3 w DLC!

W patapon 4 - DonPata po jego śmierci idziemy na nowy kraniec świata! (inne "To coś" nowe! Lepsze!)

Super ciekawostka o tym artykule!Edytuj

Autor artykułu napisał DonChacka zamiast DonPata