Jest to boss który pojawia się w grze (którą jeszcze zrobię). Nie należy on do łatwych bossów i walka z nim trwa trochę dłużej.

Arcyśmierć
Arcyśmierć.png
Efekt statusu Uśpienie
Ataki Mocne
Życie Bardzo Wysokie

AtakiEdytuj

Usypiający GazEdytuj

Arcyśmierć przysuwa swoją szatę do przodu, po czym w następnym takcie szybko przylatuje do przodu przez naszą armię, zostawiając po sobie gaz wydobywający się z końca szaty. Gaz usypia naszą armię i zadaje obrażenia. Po tym wszystkim Arcyśmierć powraca na swoją pozycję i używa Używa po nim Ataku Kosą. By zrobić unik, wystarczy podskoczyć.

Atak KosąEdytuj

Używa go losowo lub po ataku Usypiający gaz. Unosi kosę ku górze, a następnie z ogromną siłą uderza nią w dół. Atak ten zadaje ogromne obrażenia, a uśpione cele zabija natychmiastowo (po ich śmierci Arcyśmierć wchłania dusze, dzięki czemu jest w stanie do pewnego poziomu zregenerować się. By zrobić unik, należy uciec.

Ciemność widzę...Edytuj

Najrzadszy z ataków. Arcyśmierć unosi kosę ku górze, a jej oczy pulsują. Następnie nastaje ciemność. Widać coraz mniej, lecz po pewnym czasie widać tylko oczy pataponów. W ciemności cały czas otrzymują obrażenia. Po ataku rozjaśnia się. Patapony, które nie przetrwały ataku zamieniają się w samą gałkę oczną, a następnie upadają, po czym znikają.

Spadająca kosaEdytuj

W momencie śmierci, Arcyśmierć upuszcza swą kosę, która po upadku zadaje ogromne obrażenia naszej armii. By zrobić unik, wystarczy uciec.

GaleriaEdytuj

  • Przed atakiem "Ciemność Widzę..."
  • Zaczyna się ściemniać...
  • Ciemność
  • Jest jaśniej..
  • ...i nie ma patapona ;(