Albino Dodonga to pierwszy boss w fikcyjnej części "Patapon:Powrót".
Albino Dodonga

Albino Dodonga

OpisEdytuj

Jest to smok z gatunku Dodonga, ale chory na albinizm. Poza tym jest to taki sam przeciwnik, ma zastępować wszędobylskiego Dodongę, aby było coś nowego. Wygląda jak każdy inny Dodonga, ale ma biały czub na głowie, a jego normalnie niebieskie barwy są bladoniebieskie, przez co przypomina Kacchidongę.

Upadłe arcybiesy zostawiły go, by pilnował czy nikt nie uwolni UberHerosa. Ale smok sam przez przypadek to zrobił i został przepędzony. Aby nie mógł dalej służyć biesom, zabijamy go w pobliskich ruinach.

Na jego pomysł wpadłem, gdy poznałem japońskie potwory filmowe, jakimi były Gyaos i Albino Gyaos.

Ataki i taktykaEdytuj

Walczy się z nim tak samo jak z Dodongą. Używa takich samych ataków ataków:

PłomieńEdytuj

Podniesie łeb w niebo, zacznie machać przednimi łapami i zionie w nas ogniem. Ten atak zadaje niskie obrażenia i podpala. Można zrobić spokojnie ChakaChaka, a jeśli się uparliśmy, to PonPata lub DonDon.

Uderzenie łbemEdytuj

Dodonga się pochyli i walnie nas kłami, zadając średnie obrażenia i odrzucając. Unikać poprzez ChakaChaka, albo PonPata.

PożarcieEdytuj

Smok trochę się odchyli, przykucnie, po czym pożre stojącego przed nim Patapona. Może nas w ten sposób pozbawić Uberherosa, lub Hatapona. Lepiej unikać tego ataku. Nie należy się do niego zbliżać, a jeśli jednak, to zagrać PonPata lub DonDon.

RykEdytuj

Dinozaur skupi się i zacznie się trząść, po czym wyda wściekły ryk, zadając nam spore obrażenia. Aby tego uniknąć, da się tylko zrobić ChakaChaka. Ataku nie da się stuprocentowo uniknąć.

SzałEdytuj

Jest to raczej zdolność, a nie atak. Im mniej smok ma zdrowia, tym szybciej atakuje. Ale obrażenia w szale są dużo mniejsze (nie wliczając Pożarcia).